Met 'kennen' bedoelde ik de mensen die meededen aan het onderzoek omdat ik dus door het onderzoek dingen weet van ze, ik bedoelde daarmee niet dat ik ze persoonlijk ken.
Hoe kan je dit nu weer zeggen ?
Als net een postje hiervoor nog dit
Ik ken genoeg personeel (sommige zelfs persoonlijk) bij de Media Markt die een hele hoop kennis hebben en zelfs mensen intern opleiden om ook zoveel kennis te vergaren (soort MyCom dus).
Word aangehaald wat je daarvoor hebt gezegd.
Neem me nu niet kwalijk maar je spreekt jezelf behoorlijk tegen, en dat is ook waarom je altijd bij bijna iedere geplaatste post met de mensen in discussie geraakt.....

Tis allemaal zeer verwarrend wat je zegt......
Maagoe er word hier gesproken over deskundig personeel of personeel wat een trucje word geleerd.
Net zoals bij helpdesk medewerkers het geval is.
Een helpdesk medewerker loopt een lijstje af wat hij/zij moet vragen aan de klant om een internet probleem op te lossen.
Nu lijken ze heel slim echter deze helpdesk medewerkers die daar zitten hebben echt geen 6 jarige studie ICT gevolgd bij Nijenrode, en gaan dus derhalve daar ook niet met een koptelefoon een lijstje af zitten werken voor € 1200.- bruto per maand, oftewel het minimum jeugdloon....
En dit is waar mensen zoals martin eastman aan refereert.
Dan kan jij wel een onderzoek hebben gedaan naar iets,
A. ben je zelf nog lerende, en dus kan er in jouw onderzoek fouten zitten, of je onderzoek kan op een fouten manier uitgevoerd zijn, dit is trouwens aan je leraar om te beoordelen

B. wie zegt dat de informatie die aan jouw gegeven is wel de juiste informatie is ?
Ieder bedrijf zal zijn bedrijf zo mooi mogelijk oppoetsen en zo mooi mogelijk verkopen in een onderzoek.
Ze kunnen dus een beetje liegen tegen je, of de halve waarheid vertellen..
Ergo, wees voorzichtig met bepaalde claims en uitspraken omdat die weer in je gezicht kunnen ontploffen.
Nochtans, vrees ik dat de meeste verkopers niet technisch onderlegd zijn in de materie die zij verkopen, en slecht een voorgekauwd verhaaltje prefelen.
Neemt niet weg dat er best wel mensen zijn die door autodidact bepaalde materie eigen zijn en daardoor klanten goed kunnen informeren.
Echter de stelling dat het allemaal goed onderwezen personeel is met een stapel diploma's en dat zij de materie meester zijn is niet waar.