Je hebt geen ongelijk Pjotr, als simpele forum-moderator heb ik hier niet veel in te vertellen.
Je weet hoe het gaat in een club, leiden is lijden .......
Juist Ron, de echte beslissingen worden ergens gemaakt...... en wel niet door jou.
Ron, je wordt geswaffeld waar je bij staat. En trust me, het is niet eens lekker ook.
Je hebt het over leiden.
In dit draadje merk ik weinig van leiding.
De teamleiding is grotendeels afwezig. En zijn ze er dan spreken ze elkaar tegen en dat niet alleen, ze spreken zelfs zichzelf tegen. Hap swat beleid.
Dat schiet lekker op zo.
Het argument dat Ubuntu-org eerst orde op zaken moet hebben wordt al tijden gebruikt.
We geloven dat allemaal.
Maar openheid van zaken is er nooit op dit vlak.
Weet jij wat er gebeurt?
Niks vermoedelijk. In ieder geval niks waarvan Ubuntu-nl op de hoogte gebracht wordt.
Ontwikkelingen in het buitenland zijn altijd het argument om in Nederland helemaal niks te doen.
Gebeurt er in het buitenland niks, neemt dan Ubuntu-org de financiële verantwoordelijkheid voor een party op zich?
Ik weet wel zeker van niet.
Ze laten je fijn zwemmen.
Tjeeeeeeeeezzzzzzzz.
De enige die nu echt in het gat springt is Tommie.
Hij doet hartstikke zijn best om de zaak in kaart te brengen.
Krijgt hij daarbij steun en feedback van de teamleiding? Of staat hij er alleen voor?
Het is toch te gek voor woorden dat hij lijkt te draaien op info die ex-teamleden hem aanreiken?
Sowieso vind ik het heel erg raar dat de teamleiding meent dat het goed is dat iemand die zelf aangeeft geen affiniteit te hebben met de parties, deze klus in handen geeft. Is deze klus niet belangrijk genoeg om te laten klaren door mensen die van de hoed en de rand weten?
Tommie wordt gewoon gebruikt om het wiel nog eens uit te vinden. Dat is onethisch en onjuist en belachelijk.
Geloof Pjotr nou maar.
Er hoeft alleen maar 1 keer naar de notaris gegaan te worden.
Klaar.
Maar nee, we gaan t wiel weer uitvinden. Tommie komt niet eens te weten wat er fout gegaan is in de party in Amsterdam. Ik vind het treurig. Wezenlijke info wordt hem onthouden. Zo werkt het toch niet?
Maar goed, hij zal straks wel in het team mogen. Kijk, en dat is dan weer fijn.