Nou ja, als jullie er lol in hebben, ga je gang dan maar. Ik offer mij wel op dan.Maar niet janken als ik jullie ooit eens terug pak hè? Ehm...........dat zeg ik verkeerd.Maar niet janken als ik jullie ooit eens terug pest hè? XD XD(dat is beter!)
Ik ben een ouwe knakker van 60.die net twee weken ubuntu geinstalleerd heeft maar er nog niet zo mee uit de voeten kan . bij het installeren van programma´s komt er steeds een foutmelding.Groet Janver
je bedoeld die van de ladies night, de zus van .......tijdje niet meer gezien hier, zou die verhuist zijn XD XD
Ik ben 22 jaar en een totale newbie als het om Ubuntu gaat. Ik ken alleen de basic dingen, terwijl er nog zo veel te leren is. Het bevalt me tot nu toe erg goed, dus misschien dat ik in de toekomst Windows gedag zeg?
Citaat van: Robin2130 op 2009/04/08, 10:05:41Ik ben 22 jaar en een totale newbie als het om Ubuntu gaat. Ik ken alleen de basic dingen, terwijl er nog zo veel te leren is. Het bevalt me tot nu toe erg goed, dus misschien dat ik in de toekomst Windows gedag zeg?Welkom op ons forum , als newbie zijn we allemaal aangevangen .Daarbij ik leer nog elke dag bij.Windows gedag zeggen gaat sneller als U denkt. Succes en groeten Tom.
En daarom ook geen scanners daarvoor nodig.