Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Stel jezelf voor  (gelezen 848726 keer)

Re: Stel jezelf voor
« Reactie #2775 Gepost op: 2011/08/10, 11:35:53 »
Een goedemorgen hein welkom.
Voor de 10.04 lts waren er wel oplossingen trouwens bij google alleen in het russisch , maar daar heb je ook wel translators voor.
Gegroet de hobbit
Als er nog geen weg is kun je der een maken.
Hobbit, groot geworden door klein te blijven.

Steunpunt regio loppersum (Grunn)

Re: Stel jezelf voor
« Reactie #2776 Gepost op: 2011/08/12, 10:30:09 »
Dank allen voor het welkom. Sorry voor de wat late reactie maar ik was vergeten aan te geven om notificaties te krijgen.
Heb je al een topicje geopend in hardware en drivers ?
Yup dat ben ik. :)

Een goedemorgen hein welkom.
Voor de 10.04 lts waren er wel oplossingen trouwens bij google alleen in het russisch , maar daar heb je ook wel translators voor.
Gegroet de hobbit
Ik heb 11.04 geïnstalleerd.
Op een of andere manier krijg ik hem niet aan de gang.

Offline ditzyke

  • Lid
Re: Stel jezelf voor
« Reactie #2777 Gepost op: 2011/08/22, 04:16:17 »
hoi iedereen,
ik ben een 30 jarige linuxbeginner.
momenteel gebruik ik Fedora maar denk aan overstap naar ubuntu.

als je nog dingen wil weten, just ask

Offline elendil

  • Lid
Re: Stel jezelf voor
« Reactie #2778 Gepost op: 2011/08/22, 10:30:56 »
Goeie gedachte ditzyke, welkom!


-=[ Not all those who wander are lost ]=-

Re: Stel jezelf voor
« Reactie #2779 Gepost op: 2011/08/22, 11:28:38 »
Welkom ditzyke.

Offline Bart3

  • Lid
    • Pc-Hulp
Re: Stel jezelf voor
« Reactie #2780 Gepost op: 2011/08/23, 06:17:27 »
Hallo iedereen,

Ik ben 44 jaar en al een tijdje met Linux bezig. Ik heb wel een tweetal jaar met Windows 7 gewerkt en dat ging vrij vlot. Toch ben ik terug overgestapt naar Ubuntu (11.04) omwille van veiligheidsredenen en omdat het er gewoon erg mooi uit ziet.
Ubuntu heeft sinds 4 jaar een geweldige (positieve) evolutie meegemaakt. Erg gebruiksvriendelijk, stabiel en mooi.

 O0
Ubuntu 11.04 Natty Narwhal

Offline Timo

  • Forumteam
    • timo.diedering
Re: Stel jezelf voor
« Reactie #2781 Gepost op: 2011/08/23, 17:38:57 »
Hoi Bart3,
Veel plezier hier en dat je maar veel hulp kunt vinden (als je het nodig hebt ;)) :)

Re: Stel jezelf voor
« Reactie #2782 Gepost op: 2011/08/24, 10:58:28 »
Welkom alle nieuwe ubentero`s de een en allen hier voor een of andere reden waar andere besturingssystemen falen.
Regards
Rolland the hobbit
Als er nog geen weg is kun je der een maken.
Hobbit, groot geworden door klein te blijven.

Steunpunt regio loppersum (Grunn)

Offline Solosimpi

  • Lid
Re: Stel jezelf voor
« Reactie #2783 Gepost op: 2011/08/26, 21:55:51 »
Ik val ook in de categorie 40 + en als echte Nederlander sprak het idee van een gratis   besturingssysteem mij wel aan. Had Vista op mijn laptop staan. Maar daarvoor geldt; patience is a virtue.
Toch vond ik Ubuntu lastiger dan ik dacht vooral om de draadloze   verbinding tot stand te brengen kostte nogal wat moeite. Na een herinstallatie nog steeds problemen, dan weer wel verbinding dan weer niet. Wat nu?
In het weekeind de beslissing genomen om er dan maar Kubuntu op te zetten.   Heeft wat mij betreft meer een Windows uitstraling/gevoel waar ik wel aan gewend   ben. Met het Alt F2 lukt het me wel en anders hebben we nog google.   Ik heb niet echt verstand van computers. De meeste termen die hier rondslingeren   zeggen me (nog) niet veel ook hiervoor ga ik soms naar google want ik snap soms echt   niet waar het om gaat.   Dus echt veel bijdragen aan dit forum zal er wel niet inzitten.
Maar probeer wel op de hoogte te blijven van de laatste ontwikkelingen en   updates. Gezien mij forumnaam voel ik me wel thuis bij Elendil en zijn Elessar onderschrift en uiteraard Dutchhobbit.

Offline Ron

  • Forumteam
    • r0n
    • Over Tholen
Re: Stel jezelf voor
« Reactie #2784 Gepost op: 2011/08/26, 22:23:35 »
Dus echt veel bijdragen aan dit forum zal er wel niet inzitten.
Welkom,
het stellen van vragen, behoort ook tot het bijdragen,
aangeven dat je een antwoord niet snapt, omdat het (te) onduidelijk is, is ook een bijdrage !
Toen ik begon was ik een dombo, en veel dingen snap ik na 6 jaar nog niet :lol:
Openstandaard Evangelist, OpenSource Promotor, OpenData voorstander.
Xubuntu gebruiker en voorstander
Er is ook nog een andere hobby.

Offline Timo

  • Forumteam
    • timo.diedering
Re: Stel jezelf voor
« Reactie #2785 Gepost op: 2011/08/27, 07:43:26 »
Welkom Solosimpi, hopelijk werkt de patience op Ubuntu wel goed :D

Re: Stel jezelf voor
« Reactie #2786 Gepost op: 2011/09/10, 15:40:25 »
Hallo mijn naam is Carmen en ik behoor ook tot de wat oudere klasse bijna 40 dus.
Ik ben via een zoon van mijn goede vriendin voorgesteld aan unbutu. Hijzelf is icter en is zeer positief over unbutu naar mijn vragen over mijn pc klachten en adviseerde dus mij na een rondleiding op zijn eigen pc om unbutu te gaan gebruiken.

Het zag na mijn gevoel zeer goed uit en ik hoop na de installatie van unbutu dat ik veel meer tevreden zal zijn en dat er geen vastlopers meer zullen zijn en nog andere klachten. Maar goed ik heb verder geen verstand van progammeren ofzo dus zal ik vast jullie de oren van de kop gaan vragen  XD

Ik heb zelf een toshiba laptop met windows 7 en mijn man (waar dus unbutu geinstalleerd gaat worden) een hp met vista nog op


Groetjes Carmen a.k.a Secretgirl
« Laatst bewerkt op: 2011/09/10, 15:43:42 door secretgirl »

Offline Timo

  • Forumteam
    • timo.diedering
Re: Stel jezelf voor
« Reactie #2787 Gepost op: 2011/09/10, 18:16:44 »
Hoi Carmen, leuk dat je als 'leek' je ook in de wereld van Ubuntu gaat begeven :)
Wist je dat je Ubuntu ook naast bijv. Windows kunt zetten? Zo heb je het beste van beide werelden! En vragen is niet erg hoor, daar zijn we hier tenslotte voor ;)

Re: Stel jezelf voor
« Reactie #2788 Gepost op: 2011/09/10, 19:10:28 »
Dank je, het is inderdaad inmiddels gelukt ik het ubuntu dus naast windows erbij gezet.
De pc van manlief loopt als een treintje  =D

Offline Tom

  • Lid
Re: Stel jezelf voor
« Reactie #2789 Gepost op: 2011/09/10, 19:17:24 »
Bijna 40 dus. < Hardstikke jong dus nog , t´ leven moet nog beginnen dus ja  welkom op het Forum en veel plezier met Ubuntu. :D
« Laatst bewerkt op: 2011/09/27, 10:10:07 door Wanda »
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

Re: Stel jezelf voor
« Reactie #2790 Gepost op: 2011/09/10, 20:35:52 »
bijna 40 dus. < Hardstikke jong dus nog , t leven moet nog beginnen dus ja  welkom op het Forum en veel plezier met Ubuntu. :D

ja over 1,5 week ongeveer begint mij leven pas echt
Daarvoor was maar oefenen XD

Re: Stel jezelf voor
« Reactie #2791 Gepost op: 2011/09/10, 23:29:55 »
Ben al weer bijna van tram 4 af, terwijl jij nog moet opstappen.... XD
Kan je zeggen dat de rit me wel bevalt.  :evil:  XD

Welkom op het forum.
Omwille van de besparingen hebben ze het licht aan het eind van de tunnel ook uitgedaan...

Offline Ron

  • Forumteam
    • r0n
    • Over Tholen
Re: Stel jezelf voor
« Reactie #2792 Gepost op: 2011/09/11, 00:11:11 »
ja over 1,5 week ongeveer begint mij leven pas echt
Wanneer je de 60 gaat naderen, zoals ik, dan piep je wel anders ......
Welkom op het forum, bedenk dat er geen domme vragen bestaan, er zijn alleen domme antwoorden mogelijk :lol:

Volgens mij woon je niet ver bij mij vandaan,
Groeten vanaf het mooie eiland Tholen,,,,,,,,
Openstandaard Evangelist, OpenSource Promotor, OpenData voorstander.
Xubuntu gebruiker en voorstander
Er is ook nog een andere hobby.

Re: Stel jezelf voor
« Reactie #2793 Gepost op: 2011/09/11, 15:19:35 »
@ Ron, nou nog zo'n half uur rijden hoor maar een vriendin van mij woont in Poortvliet en dat is dus een goed half uurtje.

Offline bjelee

  • Lid
Re: Stel jezelf voor
« Reactie #2794 Gepost op: 2011/09/17, 22:09:05 »
Hallo allemaal,

Bjelee hier.. 23 jaar, fulltime baan, deeltijd student, sporten, films en muziek, uitgaan, familie en vrienden.
dat is het in a nutshell!

Compleet nieuw met Linux dus ook hier! Beetje gegoogled welke distributie te gebruiken, kwam zo uit op Ubuntu.
Daarnaast zag ik her en der dat er een mooie mac os x theme.. die twee dingen heb ik aan de praat gekregen.

voor de rest, nogmaals, compleet nieuw dus het is een beetje behelpen.. mijn hele leven windows gedraait..

Offline Timo

  • Forumteam
    • timo.diedering
Re: Stel jezelf voor
« Reactie #2795 Gepost op: 2011/09/18, 09:08:11 »
Welkom Bjelee!

Offline bjelee

  • Lid
Re: Stel jezelf voor
« Reactie #2796 Gepost op: 2011/09/18, 16:01:30 »
Thanks!

Lol... drukte net op je handtekening. Kom net pas achter dat ik dus niet de TSL(??) heb maar de tussenversie (11.04). Dat is niet zo handig begrijp ik voor een beginnner...
Gelukkig nu nog geen problemen en last van gehad....

Offline Pjotr

  • Lid
    • Makkelijke Linuxtips
Re: Stel jezelf voor
« Reactie #2797 Gepost op: 2011/09/18, 17:30:50 »
Kom net pas achter dat ik dus niet de TSL(??) heb maar de tussenversie (11.04). Dat is niet zo handig begrijp ik voor een beginnner...
Gelukkig nu nog geen problemen en last van gehad....

Je kunt rustig bij 11.04 blijven; die is ook nog steeds behoorlijk goed. Bovendien is die al vijf maanden oud, dus de ergste fouten en kinderziektes zijn er al uit verdwenen.  :)

Re: Stel jezelf voor
« Reactie #2798 Gepost op: 2011/09/26, 21:01:55 »
Dan stel ik me ook maar voor. :)
Ik ben Robin, ik ben 13 jaar oud en ik zit in de 3e klas.
Ik kom uit Grave (Noord-Brabant) en heb Ubuntu sinds gisteren geïnstalleerd (Dual-Boot: Windows 7 en Ubuntu 11.04). :)
Ik heb ook nog een eigen website: RobinvanderVliet.nl. :P

Re: Stel jezelf voor
« Reactie #2799 Gepost op: 2011/09/26, 21:07:21 »
Dan stel ik me ook maar voor. :)
Ik ben Robin, ik ben 13 jaar oud en ik zit in de 3e klas.
Ik kom uit Grave (Noord-Brabant) en heb Ubuntu sinds gisteren geïnstalleerd (Dual-Boot: Windows 7 en Ubuntu 11.04). :)
Ik heb ook nog een eigen website: RobinvanderVliet.nl. :P

Welkom op het forum
Citaat
Ik kan de programmeertalen: VBS, Batch, GML, HTML, PHP, XML, SQL, CSS, JavaScript, XHTML, AJAX en Java

Knap hoor ;)
Meer weten over Ubuntu? Bezoek mijn site dan eens:
Simpelbuntu