Hedt probleem is Fenke98,
Ik kom ook in het scherm waar jij de screenshot van hebt toegevoegd. Daar ik dagelijks (omdat Thunderbird dat specefieke emailadres niet slikt) inlog op domijnnaam.nu/webmail weet ik dus wat mijn emailadres is en het wachtwoord.
Ik heb al 20 x met flexadmin, webmail en thunderbird scherm open gecontroleerd of ik ECHT niets over het hoofd zie.
Het veschil met jouw screenshot en mijn scherm is dat jij wel de optie hebt 'uitgebreide config' aan te klikken en ik niet, niet klikbaar dus...., alleen het veldje links ernaast 'get new emailadres' is aan te klikken.
Een ander verschil is dat jij een kpn account aanmaakt en ik een account onder een eigen domeinnaam. Thunderbird noemt ook dat hij 'the commom isp database' doorzoekt, KPN, XS4ALL, Ziggo etc etc., maar daar staat de mijne niet tussen natuurlijk.
Ik heb een thunderbird help account aangemaakt, het hele verhaal beschreven en....geen antwoord!
Groet John