Heer asphyxia ik was en ben kalm hoor heb alleen rustig mijn mening gezegd en als U dat nog eens lezen zou ,weloverwogen zou U bemerkt hebben dat het onrechtstreeks ook met hulp verlening te maken heeft.
Ook wat mijn opmerking qua de Documentatie betreft ,maar dat schijnt niet gelezen te worden.
90% gebruikt Pjotr zijn Blog en de overige 10 % zijn de gevorderde Users die dan verder gaan boren in onze documentatie.
Zijn jullie blind daarvoor of betweterig ,het is al compleet in zuiver Nederlands geschreven en de Heer Pjotr heeft het al meermaals aangeboden.
Pas op jullie doen wat jullie willen hoor t´zal mij worst zijn maar er over nadenken kan geen kwaad toch.
Documentatie is ook hulpverlening ,overigens ben ik daar niet over begonnen.
De opmerking ,,
Dit Forum is van Ubuntu.nl,, begrijp ik niet goed ,ik heb alleszins niet het tegendeel beweerd.
En dat is voor een belangrijk deel het Hulpverleningsgedeelte < nu dat heb ik toch ook gezegd.

Maar mij niet daar gelaten hoor

je zult mij niet meer horen piepen op dit gedeelte.
Ook zou het Forum er beter zo uitzien zodat iedereen met zijn specifieke vraagjes betreffende de verschillende Distro´s daar terecht kan.

Dan weet dus iedereen, die bv Kubuntu of Xubuntu , gnome etc waar hij zijn vragen kan stellen ,want zijn we wel elk van de voorgenoemde items heeft zijn specifieke probleempjes.
Ook dat is hulp verlening.
Met vriendelijke groeten een heel kalme Wanda.
En ik verspreek u ik zal hier op dit gedeelte dus niet meer reageren. XD
Shit was nog niet klaar ,kwestie ontspanning > Stamkroeg , Etalage , ITC gedeelte is dat niet genoeg ?
Goed ik doe dat ook wel eens invullen maar zei eerlijk wat ik vandaag eet hoort dat op een hulp verlenings technisch Forum .. huste kuche neen dus.
Wat heb jij gedaan vandaag ,ja heb ik ook al in geschreven maar hoort hier eigenlijk ook niet thuis.
Want in voorgenoemde topics wordt soms meer geschreven als in de technische vragen Topics.