@Femke; dat komt waarschijnlijk door al dat 'gespam' van niet ter zake doende waarschuwingen, opmerkingen enz.
Persoonlijk doe ik dat ook: gewoon op 'antwoord' klikken en, hopelijk, goede info geven die leidt naar een oplossing.
Het is soms een HELE opgave om al die voorgaande berichten te lezen eigenlijk, hoewel ik het doorgaans wel doe of probeer.
Maar als een TS iets vraagt, meen ik dat je daar een goed sluitend antwoord op moet geven, een waarschuwing kan je terzijde even vermelden maar je mag de boel niet omdraaien meen ik.
Maar ja, soms sla ik de bal ook wel eens mis; en dat moet ook, vanuit een constructief standpunt, wel kunnen.
Ik denk dat de moderators op dat vlak sneller moeten ingrijpen, als dat mogelijk is (het is al waarschijnlijk een hele opgave met wat ze nu doen).
@Asphyxia: yep dat wist ik; maar ik bedoelde een verzameling van alle sites/ blogs enz netjes geordend onder die knop. Met de Wiki als hoofdboek. Zo kan Vistaus' werk beter bekend/benaderd worden (hem nemende als voorbeeldje), ook Pjotr zijn werk kan dan beter benaderd worden, enz. Ik denk dat, in antwoord op de Topic vraag, dat leidt tot een globalere volledigere, en betere hulpverlening.
Zo'n telefonische helpdesk is wel een goed idee, maar ik denk dat de stress die daar mee gepaard zal gaan, niet te harden is.