ik vind de een na laatste mooierder :edit: heb nu ook cairo dock erop gezet, maar hoe geef ik hem die mooie ronde vorm?
:s ik heb daar alleen default staan. ik zie in synaptic ook gee plug-ins staan ofzo, laat staan dat ik ze kan installeren :S
colapunk@colapunk-laptop:~$ sudo apt-get install cairo-dock cairo-dock-plug-insPakketlijsten worden ingelezen... KlaarBoom van vereisten wordt opgebouwd De status informatie wordt gelezen... Klaarcairo-dock is reeds de nieuwste versie.E: Kon pakket cairo-dock-plug-ins niet vinden
dat had ik dus al gedaan, via de terminal, en ik had ook de juiste gpg key geregeld, en hij zei ok. toen ging ik dus voor het installeren, en dat doet ie niet :Sik heb ook intrepid trouwens...
De Desktop-PC is al geweest, nu de Acer Aspire One, ook lekker leeg
Citaat van: Gijsbert op 2009/01/07, 17:37:07De Desktop-PC is al geweest, nu de Acer Aspire One, ook lekker leegHallo Gijs ziet er best leuk uit ik ben ook best van een opgeruimd bureaublad , waar heb jij die wallpaper vandaan.Gr Hans,
Citaat van: Hanssun op 2009/01/07, 18:33:53Citaat van: Gijsbert op 2009/01/07, 17:37:07De Desktop-PC is al geweest, nu de Acer Aspire One, ook lekker leegHallo Gijs ziet er best leuk uit ik ben ook best van een opgeruimd bureaublad , waar heb jij die wallpaper vandaan.Gr Hans,Hij staat op kde-look.org (hij is namelijk te installeren via Get New Wallpapers in KDE), maar ik vind de resolutie en kwaliteit veel te laag om hem als achtergrond te gebruiken.
Citaat van: Vistaus op 2008/12/30, 17:36:38Citaat van: shappie op 2008/12/30, 17:29:19Ziet er leuk uit allemaal. Maar dat chrome beter is dan FF vind ik niet. Heeft chrome zoveel extensies en zoveel mogelijkheden als FF?Nog niet, maar Google heeft aangekondigd dat Google Chrome binnenkort net zo'n add-on systeem als FF krijgt. Maar dat is pas in de loop van volgend jaar, want ze zijn nu aan het werken aan de Mac- en Linux-versie.Blindelings Google volgen, mooi zo... De marketingmensen bij Google mogen zichzelf feliciteren, ze doen fantastisch werk...Soit, het gaat hier over desktops, niet over browsers.Mijn desktop:Wat zie je?Icon theme: Crashbit (een oude versie, helaas niet diegene die je nu nog vindt via gnome-look)GTK2 theme: Human-clearlooks aangepast met eigen kleurenMetacity theme: Dust blueWallpaper (en dit is een aanrader!): 'All Day Long'. Deze wallpaper bestaat eigenlijk uit 8 verschillende png-files en één XML file. De wallpaper wijzigt naargelang het tijdstip. Overdag is deze dus hoofdzakelijk blauw en zonnig, terwijl naar de avond toe deze steeds donkerder wordt. Gewoon eventjes de XML file aanpassen met de juiste bestandslocatie en de juiste begindatum en -uur, de XML-file kiezen als wallpaper, et voilà! Link: http://www.gnome-look.org/content/show.php?content=83443
Citaat van: shappie op 2008/12/30, 17:29:19Ziet er leuk uit allemaal. Maar dat chrome beter is dan FF vind ik niet. Heeft chrome zoveel extensies en zoveel mogelijkheden als FF?Nog niet, maar Google heeft aangekondigd dat Google Chrome binnenkort net zo'n add-on systeem als FF krijgt. Maar dat is pas in de loop van volgend jaar, want ze zijn nu aan het werken aan de Mac- en Linux-versie.
Ziet er leuk uit allemaal. Maar dat chrome beter is dan FF vind ik niet. Heeft chrome zoveel extensies en zoveel mogelijkheden als FF?
Citaat van: Cumulus007 op 2009/01/09, 09:13:20Citaat van: Hanssun op 2009/01/07, 18:33:53Citaat van: Gijsbert op 2009/01/07, 17:37:07De Desktop-PC is al geweest, nu de Acer Aspire One, ook lekker leegHallo Gijs ziet er best leuk uit ik ben ook best van een opgeruimd bureaublad , waar heb jij die wallpaper vandaan.Gr Hans,Hij staat op kde-look.org (hij is namelijk te installeren via Get New Wallpapers in KDE), maar ik vind de resolutie en kwaliteit veel te laag om hem als achtergrond te gebruiken.Bedankt Cumulus007 ik zal daar eens kijken.Gr Hans,
transparante taakbalk verkrijg je door in de eigenschappen ervan bij de keuze van de kleur de opacity op minder dan % te zetten.
Dit is mijn nieuwe look:http://img232.imageshack.us/my.php?image=screenshotpg2.pngtheme: Divinorum RevistedIcons: Black/White VistaDockbar: Gnome-do, Docky