even een ander dock geinstalleerd.Gr Hans,
kan ik ook makkelijk van desktop wisselen door daar te scrollen Smiley.
Citaat van: Hanssun op 2009/01/01, 17:39:20even een ander dock geinstalleerd.Gr Hans,Ben niet voor al die Eye candy , maar deze vind ik bijzonder mooi geslaagd. Proficiat !.
ik vind de een na laatste mooierder :edit: heb nu ook cairo dock erop gezet, maar hoe geef ik hem die mooie ronde vorm?
:s ik heb daar alleen default staan. ik zie in synaptic ook gee plug-ins staan ofzo, laat staan dat ik ze kan installeren :S
colapunk@colapunk-laptop:~$ sudo apt-get install cairo-dock cairo-dock-plug-insPakketlijsten worden ingelezen... KlaarBoom van vereisten wordt opgebouwd De status informatie wordt gelezen... Klaarcairo-dock is reeds de nieuwste versie.E: Kon pakket cairo-dock-plug-ins niet vinden
dat had ik dus al gedaan, via de terminal, en ik had ook de juiste gpg key geregeld, en hij zei ok. toen ging ik dus voor het installeren, en dat doet ie niet :Sik heb ook intrepid trouwens...
De Desktop-PC is al geweest, nu de Acer Aspire One, ook lekker leeg
Citaat van: Hanssun op 2009/01/07, 18:33:53Citaat van: Gijsbert op 2009/01/07, 17:37:07De Desktop-PC is al geweest, nu de Acer Aspire One, ook lekker leegHallo Gijs ziet er best leuk uit ik ben ook best van een opgeruimd bureaublad , waar heb jij die wallpaper vandaan.Gr Hans,Hij staat op kde-look.org (hij is namelijk te installeren via Get New Wallpapers in KDE), maar ik vind de resolutie en kwaliteit veel te laag om hem als achtergrond te gebruiken.
Citaat van: Gijsbert op 2009/01/07, 17:37:07De Desktop-PC is al geweest, nu de Acer Aspire One, ook lekker leegHallo Gijs ziet er best leuk uit ik ben ook best van een opgeruimd bureaublad , waar heb jij die wallpaper vandaan.Gr Hans,