Hallo allemaal,
Ik ben Auk, 43 jaar jong, nieuw hier sinds vandaag, wel al een paar keer meegelezen en nu toch maar aangemeld.
Sinds 2 weken geleden na een geforceerde update van Windhoos7, waardoor m'n install meteen als niet legitiem gezien werd( oftewel een illegale Windows) ben ik, na eerdere ervaringen met Ubuntu..ik geloof versie 8 nog, overgestapt op Ubuntu 10.10 Maverick Meerkat.
wat specs voor de liefhebbers,
Laptop:
http://www.notebookcheck.nl/Testrapport-Dell-Inspiron-6400.2922.0.htmlIk had t eerder al over 2 weken geleden, Install van Ubuntu liep probleemloos ( mag ook weleens vermeld worden ), ook draadloos internet was zo ingesteld en werkend, heel in het begin wel wat kleine probleempjes gehad met een paar dingetjes zoals bv via terminal opdrachtjes invoeren maar ook dat gaat nu stukken beter, ik steek er wel haast elk vrij uurtje in momenteel om zoveel mogelijk te leren

Ik heb nu draaien: Opera browser, Audacious voor mn muziek en soms een stream luisteren, Tweetdeck voor de praatjes, EiskaltDC++, Transmission voor torrents, Thunderbird voor de mail( ook op Windows al bekend mee ) en aMSN.
Met vriendelijke groet,
Auk