Hallo,
Ik ben nieuw hier en wil me even voorstellen.
Enkele maanden geleden heb ik mijn iMac verkocht van 1 jaar oud. Reden daarvan was dat ik na een jaar mezelf nog niet echt thuisvoelde in die Mac. Ook kwamen er rare plekken in het scherm die op vochtplekken leken, diep in het beeld. Nog net voor de garantie om was heb ik een nieuw scherm gekregen, maar het was de druppel die de emmer liet overlopen. Eerder had ik problemen met verschillende muizen gehad en met het toetsenbord.
Net zoals ik niet mezelf zou zijn als ik in een luxe auto zou moeten rijden of in een grote villa zou moeten wonen, zo ook voelde ik me niet thuis met een Mac. Gelukkig liggen Macs goed in de tweedehands markt dus dat jaar iMaccen heeft me niet zo heel veel gekost. Ik kon er deze computer van kopen en had nog bijna 300 Euro over.
Na maanden zonder wil ik toch weer een desktop. Mijn vrouw en ik hebben ieder een heel eenvoudige laptop met een Celeron en Windows 7. Gisteren besloot ik dat het een kloon zou worden gekocht bij Aragorn.nl zonder besturiingssysteem, een i5 zonder veel toeters een bellen. Ik had nog een 24 inch monitor staan van een computer die een half jaar geleden kapot was gegaan.
Ik voel me nu meer mezelf met Ubuntu 11.04
Met vriendelijke groet.
(i3 veranderd in i5)