Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Stel jezelf voor  (gelezen 1000228 keer)

Offline asphyxia

• Forumteam
Re: Stel jezelf voor
« Reactie #2625 Gepost op: 2011/03/03, 12:45:11 »
Welkom sultansprinses, je hebt een mooie en waardige nickname gekozen  ;) En als je vragen hebt stel je ze maar.
Als de werkelijkheid er niet was, zou de wereld er heel anders uitzien. [Theo Maassen]
Alles is te kraken, niets is veilig, zorg dus voor zoveel mogelijk niets. [Ramana]

« Reactie #2626 Gepost op: 2011/03/03, 12:47:40 »
Mijn nickname heb ik vroeger van mijn vader gekregen (ik was toen een jaar of 6), zijn bijnaam was de Sultan.
Hier was hij bekend als Gradje...helaas nu niet meer

Offline Tom

• Lid
« Reactie #2627 Gepost op: 2011/03/03, 13:30:57 »
Dat is dan een mooie en vooral warme liefdevolle herinnering  ,het zal hem plezier doen daarboven zeker weten. :)
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

beownd

• Gast
« Reactie #2628 Gepost op: 2011/03/04, 09:30:22 »
hallo

« Reactie #2629 Gepost op: 2011/03/04, 11:20:28 »
Hallo Ubunters,

Er zijn ook nog ouderen die het proberen, ik ben 65 jaar en sinds enkele weken op Ubuntu 32 bit 10.10.
Ben een jaar bezig geweest om Ubuntu erop te zetten via de duitstalig Ubunters site. Kreeg geen goede
antwoorden tot dat ik de Hollandse Ubunters vond. Die hebben me in de tijd van een paar weken er toe
gekregen en geholpen om windows 7 eraf te gooien en allen Ubuntu te gebruiken.
Warom Ubuntu omdat het gratis is en je bij windows voor elke update vast betalen moet.
Verder moet je in Windows allerlei virusprogramma installeren die kosten ook weer geld.
Als belangrijkste element waarom Ubuntu is de geweldige steun van het Forum.
Ook op deze plaats nogmaals dank aan alle Forumleden.

Bram uit Tirol

« Reactie #2630 Gepost op: 2011/03/04, 13:07:39 »
Welkom Bram !
Wijnliefhebber ?
Omwille van de besparingen hebben ze het licht aan het eind van de tunnel ook uitgedaan...

« Reactie #2631 Gepost op: 2011/03/04, 14:34:24 »
hallo

Hallo. Misschien kun je iets meer over jezelf vertellen dan alleen "hallo"? :D

« Reactie #2632 Gepost op: 2011/03/04, 15:27:51 »
Dat is kort en krachtig. XD
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Offline AukQ

• Lid
« Reactie #2633 Gepost op: 2011/03/15, 16:48:12 »
Hallo allemaal,
Ik ben Auk, 43 jaar jong, nieuw hier sinds vandaag, wel al een paar keer meegelezen en nu toch maar aangemeld.

Sinds 2 weken geleden na een geforceerde update van Windhoos7, waardoor m'n install meteen als niet legitiem gezien werd( oftewel een illegale Windows) ben ik, na eerdere ervaringen met Ubuntu..ik geloof versie 8 nog, overgestapt op Ubuntu 10.10 Maverick Meerkat.

wat specs voor de liefhebbers,
Laptop: http://www.notebookcheck.nl/Testrapport-Dell-Inspiron-6400.2922.0.html

Ik had t eerder al over 2 weken geleden, Install van Ubuntu liep probleemloos ( mag ook weleens vermeld worden ), ook draadloos internet was zo ingesteld en werkend, heel in het begin wel wat kleine probleempjes gehad met een paar dingetjes zoals bv via terminal opdrachtjes invoeren maar ook dat gaat nu stukken beter, ik steek er wel haast elk vrij uurtje in momenteel om zoveel mogelijk te leren :D

Ik heb nu draaien: Opera browser, Audacious voor mn muziek en soms een stream luisteren, Tweetdeck voor de praatjes, EiskaltDC++, Transmission voor torrents, Thunderbird voor de mail( ook op Windows al bekend mee ) en aMSN.

Met vriendelijke groet,

Auk

jesse2314

• Gast
« Reactie #2634 Gepost op: 2011/03/15, 16:49:31 »
Welkom AukQ :)

Offline AukQ

• Lid
« Reactie #2635 Gepost op: 2011/03/15, 16:52:38 »
nounou, das pas snel hahahah ik zet net mn bericht neer...

thnxx voor de verwelkoming :D:D

jesse2314

• Gast
« Reactie #2636 Gepost op: 2011/03/15, 17:01:23 »
Dit forum is het snelste in oplossingen en reageren =D

Offline AukQ

• Lid
« Reactie #2637 Gepost op: 2011/03/15, 17:51:58 »
@Buzzin,

dat inlezen viel eigenlijk wel mee,ik had eerder al een dual-boot Ubuntu 8 oid en WinXP en dat frustreerde me dusdanig dat de Ubuntu install het niet overleefde helaas.

Nu enkele jaren verder toch besloten om weer Ubuntu te installeren maar dan wel de nieuwste..logisch lijkt me..

over dat inlezen..mwahh, ik lees nu heel veel en problemen probeer ik zelf op te lossen door goed te spitten op Inet, kijken of er al meer mensen zijn met een zelfde of vergelijkbaar probleem, daar leer je t meest van ipv meteen Helphelp roepen op welk forum dan ook ;)

En Opera gebruiken we hier in huis al jaren, al dan niet in combinatie met andere browsers :D

Auk

Offline Pjotr

• Lid
    • Makkelijke Linuxtips
« Reactie #2638 Gepost op: 2011/03/15, 17:56:20 »
over dat inlezen..mwahh, ik lees nu heel veel en problemen probeer ik zelf op te lossen door goed te spitten op Inet, kijken of er al meer mensen zijn met een zelfde of vergelijkbaar probleem, daar leer je t meest van ipv meteen Helphelp roepen op welk forum dan ook ;)
Auk

Da's op zich de goeie mentaliteit.  :)

Maar toch denk ik: wellicht zou je indertijd jezelf de frustraties met Ubuntu 8.(04?) hebben kunnen besparen, als je hier hulp zou hebben gevraagd....

Offline AukQ

• Lid
« Reactie #2639 Gepost op: 2011/03/15, 17:58:10 »

Citaat
Da's op zich de goeie mentaliteit.  :)

Maar toch denk ik: wellicht zou je indertijd jezelf de frustraties met Ubuntu 8.(04?) hebben kunnen besparen, als je hier hulp zou hebben gevraagd....

Tja...Pjotr...wie weet ;) but that was then and this is now :D

Offline chris.

• Lid
    • http://www.linuxmintusers.be
« Reactie #2640 Gepost op: 2011/03/16, 21:47:17 »
Welkom AukQ.

en inderdaad,, ik ken jouw mentaliteit, ik stel pas een vraag als ik er met vriendje Google echt niet uitkom ;)
de zelfredzaamheid is een goede instelling imo, en lukt dit niet kan je in ieder geval met goede info en beslagen ten ijs komen als je eens een vraag steld.

have fun hier, dat doen wij ook :D

Offline AukQ

• Lid
« Reactie #2641 Gepost op: 2011/03/16, 22:18:50 »
Thnx Chris,

voorlopig voel ik me welkom en vermaak ik me hier best,
lees hier elke dag wel even en zie veel mensen met problemen met betrekking tot bepaalde hardware zoals video kaarten en wireless niet aan de praat kunnen krijgen en ik wil alleen die mensen aanmoedigen om toch door te zetten, als je Ubuntu eenmaal naar je hand hebt gezet, werkt t prettiger dan Windows, welke versie dan ook :D

Auk

« Reactie #2642 Gepost op: 2011/03/17, 00:34:29 »
Thnx Chris,

lees hier elke dag wel even en zie veel mensen met problemen met betrekking tot bepaalde hardware zoals video kaarten en wireless niet aan de praat kunnen krijgen en ik wil alleen die mensen aanmoedigen om toch door te zetten, als je Ubuntu eenmaal naar je hand hebt gezet, werkt t prettiger dan Windows, welke versie dan ook :D

Auk
Nou, vlak Windows 3.11 niet uit.  XD
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Offline Timo

• Forumteam
« Reactie #2643 Gepost op: 2011/03/17, 07:51:37 »
Thnx Chris,

Auk
Nou, vlak Windows 3.11 niet uit.  XD

Het erge is, dat die versie de snelste is die ms ooit heeft uitgebracht XD

Offline AukQ

• Lid
« Reactie #2644 Gepost op: 2011/03/17, 10:08:25 »
@Gijsbert en tiempjuuh,

voorlopig wordt eender welke linux distro alleen maar beter ....en Windows...mag je zelf invullen :P

« Reactie #2645 Gepost op: 2011/03/17, 22:13:06 »
En Windows wordt ........

Degene met het juiste antwoord, wint de gloednieuwe Ubuntu LCD LED HD TV.

Offline Tom

• Lid
« Reactie #2646 Gepost op: 2011/03/17, 22:17:05 »
Met ingebouwde sateliet receiver en HDD zodat RTL gemist geen misser meer is en Moonlight de boom in kan.
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

Offline Bobbie

• Lid
« Reactie #2647 Gepost op: 2011/03/17, 22:34:51 »
En Windows wordt ........ een stal raam  ???

« Reactie #2648 Gepost op: 2011/03/17, 22:35:28 »
En Windows wordt ........ een stal raam  ???

Fout. Jij wint niks. Windows IS namelijk al een stal raam XD

Offline AukQ

• Lid
« Reactie #2649 Gepost op: 2011/03/17, 23:18:33 »
Windows..wordt alleen maar verder dichtgetimmerd, kijk bv maar naar de oude versies van msn bv 6.0,
kon je nog makkelijk hele mappen muziek verzenden naar iemand anders, nu moet t nummer voor nummer en dan moet je t ook nog zippen..te gek voor woorden vind ik ..en zo zijn er nog wel meer dingen op te noemen denk ik zo ..:D

neee laat mij voorlopig maar lekker stoeien met Ubuntu :P :P

Auk