Ik ben 34 (word in juni 35) en sinds de avond van 13 februari 2008 een Ubuntu gebruiker. Wat kan ik nog meer vertellen? Ik hou van muziek, ben op het moment bezig om mijn project nieuw leven in te blazen. Enkele voorbeelden van artiesten waarvan ik de muziek verzamel zijn: Enigma (is en blijft mijn Nr.1), Mike Oldfield, Jean Michel Jarre, Achillea, Amethystium, Jeff Wayne (alleen het album The War Of The Worlds).
Heb voor mijn muziek project een Myspace site geopend maar daar moet nog een hoop aan gebeuren om het wat aantrekkelijker te maken. De hoofdzaak is dat oudere tracks van me daar al aanwezig zijn. In de toekomst, tenminste als het meezit, wil ik een eigen website hiervoor opstellen. Wie weet....
Dan is er nog mijn nieuwe hobby: Ubuntu. Nu ik deze eindelijk heb geinstalleerd moet ik zeggen dat ik er helemaal verliefd op ben geworden. Ik weet al een aantal dingen omdat ik meer dan een jaar de documentatie een beetje heb bestudeerd en op forums, zoals deze, rond heb geneusd. Ik heb me als het ware een beetje voorbereid. Ik gebruik dus geen Windows meer sinds eergisteren, heb deze gewoon gewist en direct Ubuntu op mijn laptop gezet.
Nu ik Ubuntu gebruik wil ik me stilaan steeds meer gaan verdiepen in dit grandioze besturings systeem.