Welkom, Quatroking!
Ik heb 6 pc's op m'n kamer staan, allemaal in een netwerk, die windows 98 en redhat 6&9 draaien. En natuurlijk mijn Ubuntu 7.10, mijn grootste trots.
Hopelijk draait die Windows98 alleen op het interne netwerk, en niet op het internet? Want win98 wordt niet meer voorzien van beveiligingsupdates... lijkt me dus alleen maar bruikbaar om in een hoekje te zetten, afgesloten van het internet.
Ben vaak bezig met computers, maar behalve dat teken ik heel vaak. Ik heb ongeveer 3GB aan artwork zo ver en dat word alleen maar groter.
Interessant. Interesseer ik me ook wel in. Kan je eens wat laten zien? Misschien heb je een Deviantart account ofzo? 
Dat is het wel zo'n beetje. Oh ja, op school heb ik al meerdere keren de beveiliging gekraakt enzo met simpele handelingen. Account synchronizeren met administrator enzo.
Leuk dat je het kan, maar je moet er niet al te trots op zijn, tenzij het een soort van demonstratie was waarbij je niets verkeerd deed. Ik ken zelf ook manieren genoeg om zulke dingen uit te halen.. Zeer makkelijk uit te voeren op de meeste lokale netwerken. Het is niet voor niets dat de meeste hacks plaatsvinden op het interne netwerk. Beetje jammer dat zoiets eigenlijk heel moeilijk te beveiligen is, zeker bij DHCP.
Weten hoe kackers te werk gaan is handig als je je boeltje wilt beschermen, tegen hackers, dan is het handig dat je weet hoe het hacken in zijn werk gaat,
er schijn een boek over te zijn, bedoeld voor die gene die zich bezig houden met het bevijligen van computers.
Als je bijvoorbeeld weet hoe men een database injectie uitvoerd, men weet van welke arrays, variablen en of strings, een injectie schript gebruik maakt, dan kan men die bevijligen, door een bevijleging in te bouwen, dat is bevijleging 1 is een limint op de formulier invoer, en een controle op het soort van info wat ingevoerd wordt. zijn het alleen letters, cijfers en leestekens als gweone taal of wordt er proggrammeer code ingevoer.
bevijleging 2 de database connectie niet direct in de pagina te include, maar deze te include in een ander bestand wat in de pagina geinclud wordt.
zie schematje.
=============
html/php
-----------
ninclude
bla bla bla
+++++++++
databse connectie
+++++++++
hier je query die in de pagina rezultaten moet geven
-------------
/html/
===========?
3 het is goed om het proggramma wat je schrijft zo vijlig mogelijk te schrijven,Daar vor is kennis van de gebruikte proggrammeer taal heel belangrijk, maar ok kennis van de hacker sripts.
Hoer bij komt metteen het vor beel van opensource, weer om de hoel, omdat een of slechts enkele mensen niet al deze kennis in huis hebben.
en in een grote communety zijn er altijd wel personen die juist dat ene dinge tje weten, dor dat ze het toevallig net gelezen hebben, of ooit hacker zijn geweest, of er bij hun opleiding er toevallig wel aandacht aan beteeds is, of dat ze toevallig een hackers cuide in huis hebben.
Ps dit vind ik zelf ook wel intressant, ik zou wel eens een windows virus willen vangen en open puteren,
Nog even iets over mij zelf wat is nog niet verteld heb, af en toe ben ik een denkertje, en heb ik soms oplossingen vor probleempjes of vraagstukken, dat kan ok Ubuntu of een van de proggramma;s die onder ubuntu draaien betreffen.
reekje