Nou Nou Nou,
Men is nooit te oud om te leren.
En iedereen die op internet actief is, kan promoten, en op dit forum vragen beandworden, ongeacht leeftijd! of antosjast bloggen orf reageren op blog's
En iedereen die er (nog) makkelijk op uit kan, kan promoten, op andere plaatsen dan internet, en mensen op andere plekken dannhet forum helpen, met probleempeempjes, die niet via het forum kunnen.
En je kan altijd nog een ubuntu sticker op je raam , je tas of waardan ook plakken, dan promot je ook.
En wat dacht je van er antosjast oververtellen aan bijna iedereen die je ontmoet.
Door mijn sociale fobieen, zit i veel in de regio taxie, en ik heb al eninge schouffeurs er over kunnen vertellen, vor de party heb ik ok een aantal flyers aan schouffeurs gegeven, wie weet waar die helemaal terecht zijn gekomen, en met wie die schouffeurs allemaal hebben gepraat.
Je kan ook als je foldertjes hebt, die op allerlij leestafels, en in allerlij folderrekken en op prikborden cq laten leggen, zetten, hangen.
Ook cdtjes versprijden, hoef je niet veel lichaamlijk mooglijkheden vor te hebben.
Conclusie, nooit te jong en nooit te oud om Ubuntu te promoten.
reekje diebehoorlijk ruim in de 30 is.