"het zal allemaal best wel"
Goed, laat maar zitten allemaal. Blijkbaar heb je geen zin om mijn verhaal te lezen. Ik vertel het vanuit gebruikersperspectief omdat ik het gebruik, meer niet. En als je goed leest schreef ik ook dat ik eerlijk toegeef dat het nog niet volwassen is. Maar dat wil niet zeggen dat het niet bruikbaar is. In tegenstelling: het werkt totnutoe prima.
Niet zo persoonlijk aantrekken.
We zitten hier in een draad om alternatieven voor U1 te bespreken. Dat moet dus een drop-in replacement worden naar iets wat net zo bruikbaar en betrouwbaar is. Hoe goed ook, deze gebruikers hebben helemaal niets aan een eerste versie van een sync-client..... Dat is de boodschap die ik graag wil overbrengen.
Euforie en enthousiasme zijn mooie eigenschappen, maar realisme is beter, daar kun je echt wat mee.....
(Trouwens, ga je ook Pipelight verwijderen? Want Pipelight is ook nog volop in ontwikkeling en heb wel een paar keer een crash gehad erdoor en aangezien jij dat wel gebruikt...)
Nogal offtopic. De eerste versies van pielight waren voor mijn doeleinden niet echt bruikbaar en kon het daardoor niet bij 'mijn' gebruikers toepassen. Nu zijn we een eind verder en lijkt het erop dat de meeste Silverlight-sites (waaronder Magister) wel goed werken. Het product is idd van zeer gebrekkig naar volwassen gegaan. En pas
nu kan ik gebruiken.
En ook hiervoor geldt dat ik 'mijn' gebruikers nooit wil confronteren met een oplossing die niet werkt. Dat heeft alles met professionaliteit te maken....