Dat valt te bezien. Waarom linkt .nl dan door naar .com? En waarom zijn beide domeinen zijn kennelijk in bezit van Paypal?
Tenzij je in een grot leeft, vind ik het vreemd als je het niet zou weten. In reclames (ook in real-life!) en verwijzingen op internet verwijst PayPal Nederland altijd naar paypal.com Als ze iedereen naar .nl hadden willen krijgen dan hadden ze dat wel in de reclames en alle andere verwijzingen gebruikt.
En de reden dat ze beide domeinnamen in bezit hebben is simpelweg om te voorkomen dat iemand anders straks verwarring gaat scheppen met paypal.nl Net als bij ons al het geval is (ubuntu.nl vs ubuntu-nl.org). Die eerste was er eerder, maar ik kan me voorstellen dat het wel eens voor verwarring zal zorgen (zowel voor mensen die de service van ubuntu.nl zoeken als de mensen die Ubuntu Linux zoeken).
Neem het ze eens kwalijk.
Dus als ik me voordoe als een medewerker van de woningbouwvereniging en ze vraag om de sleutel van hun woning aan mij te geven en ze geven het uiteindelijk na lang vragen, dan mag ik ze het ook "niet kwalijk nemen"? Je zult hier vast wel weer een tegenargument hebben maar in feite is een inlog op een site niets anders dan een sleutel tot jou omgeving aldaar... dus het komt aardig op hetzelfde neer.