Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Heb een vraag gesteld aan Neelie ter info  (gelezen 16662 keer)

Offline BorisM

• Lid
    • http://www.brandeveen-motoriek.com
Re: Heb een vraag gesteld aan Neelie ter info
« Reactie #125 Gepost op: 2013/06/23, 10:42:53 »

Je draait het om: juist omdat er bijna geen sporen te vinden zijn, is een gedegen onderzoek nodig. Maar omgekeerd: als er geen sporen te zien zijn, dan is het ook niet gebeurt?

Ach, dit zal wel hetzelfde gaan als de openbaring van die achterdeurtjes in Windows (die er volgens de ontkenners nooit in hebben gezeten) en het massaal afluisteren door de NSA (wat door diezelfde ontkenners nooit bestaan kan hebben). De tijd zal het leren en tot dan toe mag iedereen geloven wat ie wil....

[/quote]

Helemaal mee eens er zijn hele grote belangen in het spel. En dan wordt er veel onder de mat geveegd todat er een bobbel onder de mat te zien is......
Alles komt goed, je weet echter nooit wanneer..

« Reactie #126 Gepost op: 2013/06/23, 13:49:05 »
@Markba,  ik kreeg onlangs een bijzonder klein (35,3 KB)  programmaatje van een leverancier, want die wilde een impactanalyse maken voor een update van hun.
De bedoeling was dat ik dit op alle PCtjes ging draaien en het rapport naar hun zou mailen.
Voor de lol bekijk ik het programmaatje, laat het een rapportje maken en krijg als resultaat een folder met 16 folders erin en daarin weer 54 tekst bestandjes met in totaal 9 MB aan data......
Ik bekijk die bestandjes en zo'n beetje alles wat er in windows zat is gevonden en eruit gehaald en volgens mij ook wat er op het intranet stond.
Je begrijpt dat ik dit weiger te draaien, echter ik kan me zo voorstellen dat goeddenkende ICT'ers dit gewoon draaien en vervolgens de hele vuile was naar de leverancier sturen.

Uiteindelijk viel het me nog mee dan de SAM file niet was uitgelezen  =D

Mocht je interesse hebben om het programmaatje eens te bekijken wil ik het wel mailen....
Ik heb een vermoeden dat dit een ietwat verbouwd spyware dingetje is.....  =D
« Laatst bewerkt op: 2013/06/25, 08:17:30 door Gandyman »
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Microsoft geeft je een raam, Linux geeft je een heel huis :D

« Reactie #127 Gepost op: 2013/06/24, 11:46:25 »
Kennelijk wil Ballmer MS ombouwen naar een bedrijf wat ook hardware maakt. Wordt het dan nu wel langzamerhand een officiƫle monopolie aangezien ze dan hun eigen hardware ook gaan maken?
http://www.nu.nl/tech/3508478/grote-reorganisatie-komst-bij-microsoft.html

Offline testcees

• Documentatieteam
    • testcees
    • www.testcees.nl
« Reactie #128 Gepost op: 2013/06/24, 20:28:48 »
Kennelijk wil Ballmer MS ombouwen naar een bedrijf wat ook hardware maakt. Wordt het dan nu wel langzamerhand een officiƫle monopolie aangezien ze dan hun eigen hardware ook gaan maken?
http://www.nu.nl/tech/3508478/grote-reorganisatie-komst-bij-microsoft.html
Niets monopolie, er is op dit moment voldoende concurrentie in tablets en spelconsoles.
het bedrijf wil veranderen van een softwarebedrijf in een bedrijf dat zich richt op apparaten en diensten. Daarbij zullen de eigen Surface-tablets en de Xbox-serie belangrijk zijn.
Klik links bovenin op Documentatie

« Reactie #129 Gepost op: 2013/06/24, 23:13:23 »
@testcees: Je leest kennelijk niet. Ik zei LANGZAMERHAND en WORDT. Dus niet op dit moment.

Offline jvecht

• Lid
    • Just Vecht
« Reactie #131 Gepost op: 2013/07/09, 12:50:24 »
Microsoft zit moeilijk ... . De wereld verandert en de grote reus moet mee, maar dat valt tegen.

met vriendelijke groeten,

Just Vecht
GIMP bundel 2018  38 cursussen met mooi oefenmateriaal. Lekker lezen of er wat van opsteken!
  Boekje "Werken met Xubuntu" 5000+ downloads!
     Het Helpmij Magazine Mei 2021