@Pjotr,
Ssssst

@Pattattezak,
De vraag is hoe? Er bestaat goede software onder Windows, waar er geen Linux variant voor is.
Ik begrijp uw dilemma in deze, indien u van een stukje software een bepaalde functie nodig heeft bent u idd heel erg
afhankelijk geworden van ditzelfde stukje software.
Even cru gezegd, ik hoop dan voor u dat de leverancier continuiteit houd met de functie in deze software, want anders heeft u een serieus
probleem, toch?
Wat ik hiermee wil zeggen is dat u zichzelf heel erg afhankelijk gemaakt hebt, waardoor u in de toekomst ernstige problemen kunt krijgen.
En dan blijft er een aantal mogelijkheden over:
Of u past zich aan in het gebruik van deze functie van de software, waardoor u ook andere software pakketten van andere leveranciers kan gebruiken.
Of alle mensen die serieus afhankelijk zijn van die functie blijven bij andere leveranciers aankloppen met de wens dat die functie ook in hun pakket komt.
Last but not least, u bekijkt of een andere manier van werken ook past waardoor u van een andere leverancier het software pakket kan gebruiken.
In mijn beleving's wereld is het "not done" om jezelf zo erg afhankelijk te maken van 1 ding dat je niet meer kan functioneren zodra dat ene ding er niet meer is.
Dus blijf flexibel en zoek altijd naar alternatieven.