Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Re: Hoe ziet jouw grafische desktop eruit ? - In foto en film...  (gelezen 452549 keer)

Re: Hoe ziet jouw grafische desktop eruit ? - In foto en film...
« Reactie #1400 Gepost op: 2024/06/02, 14:59:39 »
Het zijn niet exact de zelfde kleuren maar als je screenshots van oude versies bekijkt (laten we zeggen tot aan 11.04 ongeveer) zie je wel veel bruin en oranje: https://en.wikipedia.org/wiki/Ubuntu_version_history Beetje 'aardachtige' kleuren, bij gebrek aan betere omschrijving.
Ah zo, ja dan kan ik het plaatsen. Ik ben begonnen met Linux via Ubuntu 6.04 en ik moet zeggen dat ik die kleurschakeringen van toen inderdaad ook mooier vond dan hoe Ubuntu er nu uitziet. Eigenlijk vond ik dat ook van de letters van het toenmalige logo.

"Aardachtige kleuren" lijkt mij voor mijn desktop de juiste omschrijving. Ze liggen wel een eind van de oude Ubuntu-kleuren denk ik maar de sfeer komt inderdaad dichtbij.
Soms is Linux net een stoofpot, je kunt er in mikken wat je wilt.

Offline rico70

  • Lid
Re: Hoe ziet jouw grafische desktop eruit ? - In foto en film...
« Reactie #1401 Gepost op: 2024/06/06, 19:03:13 »
Zowel bureaublad als inlogscherm achtergrond, lekker boring  ^-^ ^-^ :P


Re: Hoe ziet jouw grafische desktop eruit ? - In foto en film...
« Reactie #1402 Gepost op: 2024/08/18, 08:20:01 »
debian 12

lmde 6
linux user # 527315

Offline EvC

  • Lid
Re: Hoe ziet jouw grafische desktop eruit ? - In foto en film...
« Reactie #1403 Gepost op: 2024/08/26, 14:12:13 »
Fedora 41 Cinnamon (Nightly build)





Lenovo Thinkbook 13x =>  Fedora 41 (prerelease) Cinnamon  + GNOME Boxes


Re: Hoe ziet jouw grafische desktop eruit ? - In foto en film...
« Reactie #1405 Gepost op: 2024/09/01, 22:05:28 »
Fedora 41 Cinnamon (Nightly build)

-plaatjes-

Dat oogt wel lekker opgeruimd. Hoe bevalt Fedora? Ben zelf wel benieuwd naar die nieuwe immutable-varianten zoals Silverblue en Kinoite: https://fedoraproject.org/atomic-desktops/ niet zozeer grafisch (want dat is natuurlijk maar net hoe je ze zelf instelt qua thema en achtergrond) maar meer naar hoe ze zijn in dagelijks gebruik.