Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Het grote feedbacktopic voor het nieuwe forum  (gelezen 246413 keer)

Re: Het grote feedbacktopic voor het nieuwe forum
« Reactie #250 Gepost op: 2012/04/28, 14:36:21 »
Zoals eerder gemeld, ik heb geen last van felheid. Je kan toch je monitor en grafische kaart zodanig instellen dat je daar geen last van hebt?
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

« Reactie #251 Gepost op: 2012/04/28, 15:04:56 »
Dat het stil is rond het team. Ik zie toch effectief aanpassingen komen die tegemoetkomen aan de klachten/ opmerkingen  ???

In ieder geval kan ik met het standaardthema (met donkere achtergrond) wel uren lezen en werken. De sneeuwverblinding is nu handig en goed weggewerkt. Nogmaals dank voor de gedane moeite b.t.w.

Het Curve thema is leuk maar ik heb niet meer het Ubuntu-gevoel met dat thema. Ik waande me soms zelfs op een ander forum.

Ik vind, met de meegegeven aanpassingen, het prima zo en inderdaad zou misschien de donkere randen kunnen opgeslagen worden in het profiel. Maar ook dat is voor mij geen must (ik wis mijn cookies zelden of nooit).

Gubuntu 17.04 wegens verdwijnen Unity binnenkort

Offline Soul-Sing

• Lid
« Reactie #252 Gepost op: 2012/04/28, 15:10:58 »
Zoals eerder gemeld, ik heb geen last van felheid. Je kan toch je monitor en grafische kaart zodanig instellen dat je daar geen last van hebt?
En zoals eerder gezegd heb ik mijn monitor al op zacht staan, warm heet dat.

Maar het is toch van de gekke dat ik mijn monitor moet aanpassen voor 1 forum waar ik al jaren lid ben?

Me aanpassen doe ik al jaren met van alles en nog wat. Ik heb blijkbaar de koers van Gijsbert gevolgd, en heb ook wat dingen aangepast in/via mijn scherm. Ik vind het forum zo veel prettiger, maar niet alleen het forum, ook andere apps werken veel prettiger voor me. Het stond allemaal te bright hier!

« Reactie #253 Gepost op: 2012/04/28, 15:24:05 »
En zoals eerder gezegd heb ik mijn monitor al op zacht staan, warm heet dat.

Maar het is toch van de gekke dat ik mijn monitor moet aanpassen voor 1 forum waar ik al jaren lid ben?

Me aanpassen doe ik al jaren met van alles en nog wat. Ik heb blijkbaar de koers van Gijsbert gevolgd, en heb ook wat dingen aangepast in/via mijn scherm. Ik vind het forum zo veel prettiger, maar niet alleen het forum, ook andere apps werken veel prettiger voor me. Het stond allemaal te bright hier!

Hehehe daar heb je een groot punt. Het is allemaal aanpassen he. Maar voor mij was de verblinding toch er een tikje over.
Gubuntu 17.04 wegens verdwijnen Unity binnenkort

« Reactie #254 Gepost op: 2012/04/28, 16:01:44 »
Zojuist heb ik een eindje gelezen op het forum en mijn zicht werd niet wazig. Ofwel heb ik niet lang genoeg gelezen, ofwel is er een kleine bijna onzichtbare aanpassing gebeurd? Nu werk ik weer in het Ubuntu thema. Curve is een mooi thema, maar momenteel kan ik het huidig thema blijkbaar wel lezen?

Het is wel zo dat het nu weekend is. Mogelijks zijn mijn ogen minder vermoeid. Moet ik nu een woordje van dank typen voor de aanpassing, of heb ik het tijdens de week weer vlaggen? Alvast van harte dank aan de groep mensen die hun tijd in dit forum steken!

« Reactie #255 Gepost op: 2012/04/28, 16:58:43 »

Ik heb alles op zijn donkerst staan in nVidia X Settings en mijn monitor zelf staat ook een stuk donkerder dan normaal. Toch ervaar ik felheid. Maar wat ik me nu begin af te vragen is of het misschien iets te maken heeft met HD. Want ik merk wel dat als ik, zoals nu, op mijn schoollaptop zit dat het een pak beter leest. En dit scherm is niet HD. Mijn desktop-scherm, waarop ik het probleem ervaar, is wel HD.

Offline MKe

• Lid
« Reactie #256 Gepost op: 2012/04/28, 18:54:22 »
Wow, het lijkt wel of het een nederlands forum is als ik dit draadje lees ;). Alleen nederlanders kunnen zich zo druk maken heb ik wel eens het idee. Voordat de vrijwilligers er de brui aan geven lijkt het me gepast om ze te bedanken voor hun werk. Alle veranderingen brengen moeilijkheden met zich mee en mensen die het niet goed vinden. Je kunt nou eenmaal niet iedereen tevreden houden. Ik heb zelf geen problemen met felheid, niet op HD, niet op gewone schermen en niet op de iPad waar ik nu op type.  Ik moet wel zeggen dat de donkere achtergrond voor mij wel beter werkt dan de witte, maar dat is een persoonlijke mening.

Ik denk dat iedereen zich moet blijven realiseren dat dit allemaal vrijwilligers zijn. Zelfs die extra 20 minuten kunnen soms net niet passen. Het is namelijk zo dat ze hier tijd voor vrij moeten maken en geen tijd voor krijgen. Kritiek is goed zolang het niet krenkend is en realiseer je dat niet alles wat je roept direkt gedaan wordt. Je betaald er per slot van rekening niet voor.
« Laatst bewerkt op: 2012/04/28, 19:36:59 door MKe »
Mijn blokkendoos blog: http://mke21.wordpress.com/

« Reactie #257 Gepost op: 2012/04/28, 19:03:35 »
Wow, het lijkt wel of het een nederlands forum is als ik dit draadje lees ;). Alleen nederlanders kunnen zich zo druk maken heb ik wel eens het idee.

Eh... het is ook een nederlands forum :rolleyes:

Offline MKe

• Lid
« Reactie #258 Gepost op: 2012/04/28, 19:21:32 »
Wow, het lijkt wel of het een nederlands forum is als ik dit draadje lees ;). Alleen nederlanders kunnen zich zo druk maken heb ik wel eens het idee.

Eh, het was als grapje bedoeld :)

Offline Soul-Sing

• Lid
« Reactie #259 Gepost op: 2012/04/28, 19:33:07 »

Eh, het was als grapje bedoeld :)

Maar wel bedankt voor je feedback! :)

« Reactie #260 Gepost op: 2012/04/28, 20:00:09 »
Dan zal ik maar niks zeggen over Amerikaanse niet-Ubuntu-fora :rolleyes: En al zeker niet over NYC Transit Forums.

Trouwens, bedanken hebben we al tig keer gedaan. En klagen is iets voor Nederlanders en Amerikanen ja, maar in dit geval terecht omdat er gewoon met de feedback niks gedaan is.

« Reactie #261 Gepost op: 2012/04/28, 20:19:10 »
Toch even dit:

Ik hoor hier steeds dat er NIETS met de feedback wordt gedaan, ik betreur dat want het tegenovergestelde is waar. Er wordt wel degelijk iets mee gedaan. Als ik even terug ga naar de eerste pagina's vind ik allerlei zaken die aangepakt zijn, na de gegeven feedback hier.

Bijvoorbeeld:
1. Forumtijd stond niet goed --> aangepast
2. Als je op nieuw klikt, springt de pagina niet naar het nieuwe bericht, enkel naar het eerste bericht --> aangepast
3. Alle directe linkjes naar een bepaald bericht werken niet --> aangepast
4. vraag naar te kiezen layout -->aangepast
5. en zo zijn er nog een tal van zaken aangepast...

En toch blijven ze hier emmeren over 1 bepaalde feedback waar niet naar geluisterd wordt en zeggen ze ineens dat er totaal geen rekening met hun feedback wordt gehouden. Dat vind ik jammer en ook fout. Er is al heel wat werk in dit forum gestoken en zoals anderen al gezegd hebben, wordt dit werk allemaal door vrijwilligers gedaan, die daar geen eurocent mee in hun zak steken. Die mensen afbreken en op stang jagen vind ik niet kunnen. Iedereen die achter dit nieuwe forum zit, heeft meer dan zijn best gedaan, en blijven dit (hopelijk) ook doen.
Maar op die mensen hun dak gaan zitten, zal niet echt bijdragen tot die mensen hun motivatie!

Bij deze toch nog even meegeven dat de mensen die initiatief om een nieuw forum hebben genomen, meer dan 1 pluim verdienen.

Laptop 1: Acer Aspire 7735z Intel Pentium Dual Cure T4200 @2.00GHz, 2GB RAM, 330 GB HD - Windows XP, Ubuntu 11.10, Kubuntu 11.10
Laptop 2: Sony VAIO VPCEJ2LE1 Intel Core i3 @2.20GHz, 4GB RAM, 500GB HD - Windows 7

Offline asphyxia

• Forumteam
« Reactie #262 Gepost op: 2012/04/28, 20:23:06 »
Ik hoop dat het forumteam alsnog wat met de feedback van het thema gaat doen. Het waren een aantal mensen (waaronder ik) die geklaagd hadden over de felle kleuren tijdens de testfase, dus het zou mooi zijn moest het forumteam alsnog luisteren naar de toen gegeven feedback :)

Ik was altijd in de veronderstelling, dat het nieuwe forum een onderonsje was van het serverteam, artworkteam en webteam. Er zijn ook afspraken gemaakt over wie wat doet, maar wellicht ben ik bij de verkeerde besprekingen geweest?

Bij het forumteam hebben we met name wat tijd besteed aan nieuwe instellingen van de anti-spam filters. Ziet men verder niks van, en zo hoort het ook.
Net zo goed als sommigen elke keer verwachten na maandenlang testen, dat een nieuwe ubuntu-release tegelijk overal foutloos werkt, blijkt toch telkens weer dat er nog wat plooien moeten worden gladgestreken als het grote publiek erop wordt losgeleten.
Dat is bij de nieuwe site en nieuwe forumsoftware ook zo. Er is getest, maar nu het live is gegaan op de bedoelde eindgebruikersgroep, behoeft dat de nodige nazorg. En het belangrijkste is: het moet werken. Pagina's moeten op tijd worden geladen, protocollen moeten werken, de verschillende databases moeten efficient worden aangesproken, en alles moet naadloos in elkaar passen op volle belasting. Dat vergt tunen, volgen van processen, hier en daar bijsturen, en soms een tijd volgen of alles de richting op gaat die we voor ogen hadden. Het gaat primair om functionaliteit, het is nl. niet de bedoeling dat als 100 man tegelijk bezig zijn, dat alles op zwart gaat en de server geblust moet worden.
Men ziet er verder niks van, maar dat heeft de eerste prioriteit. Er zijn wat aanpassingen gedaan aan een aantal zaken, en eerstelijns aanpassingen gedaan aan het grafische, maar... het staat waarschijnlijk niet bovenaan de prioriteitenlijst. En het hangt ook nog eens op de schouders van maar een paar mensen.

Dus geduld. Je kan niet álles tegelijk doen, nietwaar. En, er waren nog een pak meer plannen, maar laat ik niet direct slapende honden wakker maken...  ;)
« Laatst bewerkt op: 2012/04/28, 20:25:13 door asphyxia »
Als de werkelijkheid er niet was, zou de wereld er heel anders uitzien. [Theo Maassen]
Alles is te kraken, niets is veilig, zorg dus voor zoveel mogelijk niets. [Ramana]

Offline Tom

• Lid
« Reactie #263 Gepost op: 2012/04/28, 20:25:01 »
Wow, het lijkt wel of het een nederlands forum is als ik dit draadje lees ;). Alleen nederlanders kunnen zich zo druk maken heb ik wel eens het idee. Voordat de vrijwilligers er de brui aan geven lijkt het me gepast om ze te bedanken voor hun werk. Alle veranderingen brengen moeilijkheden met zich mee en mensen die het niet goed vinden. Je kunt nou eenmaal niet iedereen tevreden houden. Ik heb zelf geen problemen met felheid, niet op HD, niet op gewone schermen en niet op de iPad waar ik nu op type.  Ik moet wel zeggen dat de donkere achtergrond voor mij wel beter werkt dan de witte, maar dat is een persoonlijke mening.

Ik denk dat iedereen zich moet blijven realiseren dat dit allemaal vrijwilligers zijn. Zelfs die extra 20 minuten kunnen soms net niet passen. Het is namelijk zo dat ze hier tijd voor vrij moeten maken en geen tijd voor krijgen. Kritiek is goed zolang het niet krenkend is en realiseer je dat niet alles wat je roept direkt gedaan wordt. Je betaald er per slot van rekening niet voor.

Daar sta ik nu eens 100% achter.
Vind het zelfs beschamend op die vrijwilliger zo een kritiek te geven ,en er zullen heus wel nog wat kleine aanpassingen gedaan worden ,geef ze allemachtig ook de tijd daarvoor a.u.b.
En ja ik gebruik dat oranje kleurtje ,en ja ook die donkere rand (via het poppetje boven) en ja ik heb in Firefox de lettergrote van 17 op 18 gezet en zo is het prima te lezen .. voor mijn ogen althans.
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

« Reactie #264 Gepost op: 2012/04/28, 20:26:21 »
Ik weet niet wie er juist achter de schermen al die aanpassingen doet om linkjes zichtbaar te maken en zo, maar ik ben er zowat van overtuigd dat met enige aanmoedigende posts deze persoon of personen toch wel weer ergens de moed kunnen vinden om dat ook te doen voor zo'n aangepast thema...
"Pluimpjes geven mensen vleugels."
Omwille van de besparingen hebben ze het licht aan het eind van de tunnel ook uitgedaan...

« Reactie #265 Gepost op: 2012/04/28, 20:45:56 »
Toch even dit:

Ik hoor hier steeds dat er NIETS met de feedback wordt gedaan, ik betreur dat want het tegenovergestelde is waar. Er wordt wel degelijk iets mee gedaan. Als ik even terug ga naar de eerste pagina's vind ik allerlei zaken die aangepakt zijn, na de gegeven feedback hier.

Het gaat NIET om de feedback na lancering, het gaat om de feedback die wij testers hebben gegeven in de testperiode. Daar is niks mee gedaan.
Voor wat er na de lancering gedaan is met de feedback: alleen pluimpjes :) Maar het is jammer dat de feedback van de testperiode niks mee gedaan is.

Offline Mikkel

• Lid
« Reactie #266 Gepost op: 2012/04/28, 21:33:57 »
Euh, femke, Mikkel zegde wel dat (o.a.) jij niet moet zeuren omdat je toch maar in de minderheid bent...
Ik vond dat zo'n flagrante overtreding van het goed fatsoen dat ik de post heb verwijderd...

Ehhh..... bedoel je dit zoals ik denk dat je het bedoelt, Prosper? Dat ik in dat verwijderde bericht schreef dat o.a. Femke niet moest zeuren omdat zij toch maar in de minderheid was...? :o
Dat heb ik NIET geschreven en dus zeker ook NIET bedoeld! Misschien kun je mijn bericht dan even uit de Prullenbak vissen en weer terugplaatsen, dan kan iedereen lezen wat ik schreef.

Tot op de letter nauwkeurig kan ik het me niet meer herinneren, maar ik schreef een reactie op een bericht van Stefan de Vries, met een quote uit zijn bericht:
De 'mensen die het niks vinden' zijn in de minderheid en daarom moeten ze dus maar niet zeuren. Zo lijkt het.

Wie hieruit leest dat ik vind dat (o.a.) Femke niet moet zeuren omdat ze toch maar in de minderheid is, leest niet goed. Misschien ben je het vergeten of heb je dit topic niet helemaal gevolgd, Prosper, maar ik ben een van degenen die o.a. in dit feedbacktopic schrijft dat mijn ogen problemen hebben met het nieuwe oranjerood/witte thema. Lijkt mij dus heel vreemd als ik tegen iemand anders (Femke, volgens jou) zou zeggen dat ze zeurt en toch maar tot een minderheid behoort.

Het moet hier niet veel gekker worden, hoor. Eerst is mijn bericht 'per ongeluk' verwijderd en nu is het verwijderd omdat het een 'flagrante overtreding van het goed fatsoen' zou zijn?!  :o :o :o

Offline Mikkel

• Lid
« Reactie #267 Gepost op: 2012/04/28, 21:43:38 »
Euh, femke, Mikkel zegde wel dat (o.a.) jij niet moet zeuren omdat je toch maar in de minderheid bent...
Ik vond dat zo'n flagrante overtreding van het goed fatsoen dat ik de post heb verwijderd...

Zegde......

Mikkel zal dat zeker wel sarcastisch bedoeld hebben, aangezien hij er ook last van heeft en ook het Curve thema gebruikt. Ik hoop het van Mikkel zelf te horen dan hoe hij dit heeft bedoeld.

Zie mijn bericht hierboven, Femke.
Er moet toch wel het een en ander gebeuren voor iemand mij kwaad krijgt, maar het is Prosper gelukt. Een 'flagrante overtreding van het goed fatsoen'.............. :o nou, dan zijn er wel ergere dingen geschreven op dit forum, dan wat er in dat verwijderde bericht stond.
Dus plaats het terug, dan kan iedereen lezen wat er in stond.

« Reactie #268 Gepost op: 2012/04/28, 22:14:04 »
Ik weet niet precies wat er nu in stond, maar ik ken Mikkel wel enigzins uit andere topics en hij lijkt me niet iemand die echt erge dingen zou schrijven. Dus ik wil het best wel zien wat er dan stond.

Offline Mikkel

• Lid
« Reactie #269 Gepost op: 2012/04/28, 22:29:22 »
Ik weet niet precies wat er nu in stond, maar ik ken Mikkel wel enigzins uit andere topics en hij lijkt me niet iemand die echt erge dingen zou schrijven.

Er stond wat ik zeg dat er stond. Het was nog niet eens sarcástisch bedoeld, zoals Femke opperde.
Dus om het een 'flagrante overtreding van het goed fatsoen' te noemen, nou dan ben je wel héél weinig gewend.

Het was mijn simpele constatering dat diegenen die problemen hebben met de nieuwe forumkleuren (waaronder ik, zei de gek) tot een kleine minderheid behoren en dat er daarom waarschijnlijk niet meer gereageerd werd op hun vraag of er een ander thema gekozen kon worden.
Want dat viel mij op. De eerste dagen was het 'u vraagt en wij draaien', maar toen er gepost blééf worden over die nieuwe kleuren, bleef het opeens stil.

Offline Ronnie

• Lid
    • ronnie.vd.c
« Reactie #270 Gepost op: 2012/04/29, 03:17:15 »
Het is alweer een tijd geleden dat ik hier gereageerd heb. Ik hoop dat deze post meer duidelijkheid geeft wat er allemaal speelt.

Op het moment heb ik een fulltime baan en daarnaast ben ik bezig een eigen bedrijf op te starten. Hier gaat erg veel tijd en energie in zien, maar die energie krijg ik terug als positieve energie bij welke stap die ik zet. Een deel van mijn vrije tijd die ik over houd bestreed ik aan Ubuntu.

Een groot deel van deze tijd heb ik besteed aan het forum- en websitethema. Het thema is wel 3 keer volledig  op de schop gegaan voordat er een thema uit is gekomen (waarvoor ook mijn grote dank aan Idroy voor zijn fantastische hulp) dat voldeed aan verwachtingen van het Artwork-team.

Het thema is toen op de communityserver online gezet en we hebben daar een grote hoop feedback op gekregen, waarvan bijna alle feedback verwerkt is. Het grootste probleem bleef altijd de opmerking over te felle en te witte pagina's. Waarschijnlijk is hier van mij uit te weinig over gecommuniceerd, maar we zijn er wel degelijk een groot aantal uur mee bezig geweest. Meerdere avonden en nachten heb ik hier over nagedacht, opties uitgeprobeerd, maar geen van de opties gaf een frisse website als resultaat. Ik merkte die avonden ook dat ik aan het eind ervan ook helemaal aan het eind van mijn latijn was. Ik heb toen voor mezelf besloten hier voorlopig geen aandacht meer aan te besteden.

Een aantal dagen geleden is het thema op echte forum overgezet en we hebben daar weer een bult feedback op gekregen. Ik ben erg blij dat een grote groep personen het nieuwe thema een grote verbetering vind. Ik wist vooraf dat we weer de feedback (wat ondertussen gebracht wordt als verwijt) dat deze te wit/fel is. Ik ben bewust begonnen met de andere feedback omdat ik weet dat het wit probleem niet 123 opgelost is. Veel van de feedback is de eerste week opgelost, wat het forum voor nog een grotere groep werkbaar maakt. Ik heb johanvd gevraagd om de thema kiezer aan te zetten, zodat de mensen die echt last hebben van het wit toch het forum kunnen bezoeken. Ik ben blij te horen dat hier dan ook gebruik van gemaakt word zolang het issue nog niet opgelost is. Omdat ik het issue toch niet los kon laten heb ik er deze week weer 2 avonden in gestoken, maar wederom zonder resultaat.

Ik heb me er bij neergelegd en deze thread gelaten voor wat het is. Er zijn bij mij ook de ideeën op gekomen om een apart thema te maken die dan niet aan mijn grafische verwachtingen voldoet, maar wel het issue oplost. Maar ik kom tot de conclusie dat dit wegens gebrek aan tijd en mankracht niet haalbaar is, we zijn immers maar met tweeën. Een tweede thema zou namelijk betekenen dat elke wijziging 2x uitgevoerd moet worden en 2x getest moet worden.

Voor de personen die last hebben van het felle thema wens ik veel sterkte met het curve thema en ik hoop dat er voor jullie een groepje komt die de handen uit de mouwen wil steken door een kloon van het huidige thema te maken, deze aan te passen zodat het felle verdwijnt, zodat dar thema als alternatief gekozen kan worden.

Voordat ik ga genieten van mijn welverdiende nachtrust, wil ik iedereen bedanken voor zijn/haar respect naar de vrijwilligers.
Ben je ook blij dat Ubuntu zo toegankelijk en gratis is, en wil je graag net als ik iets terugdoen, kijk dan eens rond bij mwanzo, dé poort naar het bijdragen aan Ubuntu en haar gemeenschap!

Documentatie Terminal

Offline Soul-Sing

• Lid
« Reactie #271 Gepost op: 2012/04/29, 08:15:25 »
Het topic gaat nu over wat andere dingen. Orange/rood stijl blijft. Er zijn andere opties in andere kleuren voor leden die dit thema niet willen gebruiken. De steunpuntenkaart is helemaal/of zowat helemaal terug. De opgelostknop wordt aan gewerkt.
Anders nog? Punten die het team kan meenemen? Zijn er nog verbeterpunten?
in 1 jaar tijd:
- reapproval done, met zeer uitgebreide documentatie/procedure. Dank Thomas en Ronnie.
- verkiezingen raad en leiding en inspraakprocedure via de raad. Dank aan sense en thomas en anderen.
- Nieuwe website met het ubuntu thema/stijl. Dank ronnie idroy en veel anderen.
- nieuw forumthema in ubuntu stijl met keuze opties.
- overgang naar een compleet nieuwe server/host voor Ubuntu-nl. Nieuwe sponsoren gevonden.
- een test/community server. Dank thomas.
- mwanzo opgezet. Dank aan het mwanzo team.
- irc bots ontwikkeld, en JustFor Learning. Een app om workshops te houden. dank stefan en commandoline

Beste leden besef dat er in 1 jaar vreselijk veel veranderd is. En heeeel hard gewerkt is.

vr. gr
« Laatst bewerkt op: 2012/04/29, 10:22:54 door leoquant »

« Reactie #272 Gepost op: 2012/04/29, 08:29:09 »
Leoquant, +1
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

« Reactie #273 Gepost op: 2012/04/29, 09:03:06 »
Zie mijn bericht hierboven, Femke.
Er moet toch wel het een en ander gebeuren voor iemand mij kwaad krijgt, maar het is Prosper gelukt. Een 'flagrante overtreding van het goed fatsoen'.............. :o nou, dan zijn er wel ergere dingen geschreven op dit forum, dan wat er in dat verwijderde bericht stond.
Dus plaats het terug, dan kan iedereen lezen wat er in stond.

Ik heb het bericht teruggeplaatst: http://forum.ubuntu-nl.org/forum/het-grote-feedbacktopic-voor-het-nieuwe-forum/msg816134/#msg816134
Het was door mij verwijderd omdat het negatief overkwam naar de vrijwilligers toe. In mijn vorige uitleg over het verwijderen, heb ik dat verkeerd gezegd en legde ik de woorden over "minderheden die niet moeten zeuren" in de mond van Mikkel zelf, waarvoor mijn oprechte excuses.
Mag ik iedereen uitnodigen voor een rondje in de Stamkroeg ?  :)
Omwille van de besparingen hebben ze het licht aan het eind van de tunnel ook uitgedaan...

« Reactie #274 Gepost op: 2012/04/29, 10:25:35 »
@leoquant: We doen niks anders dan op elke pagina complimentjes geven. Natuurlijk is jou post volledig terecht en een compliment voor het harde werk van de teams ook :) Maar het lijkt er bijna op of sommigen een bepaalde groep gewoon niet willen begrijpen. We gaan toch ook niet rolstoelen afschaffen omdat die groep in de minderheid is ???

@Ronnie: Bedankt voor al je harde werk so far! Je hebt echt goed werk geleverd :) Het enige wat er voor mij en een hoop anderen hoeft te gebeuren is die zwarte achtergrond standaard aan en dat ie ook aanblijft als je op een subboard of topic klikt. Meer hoeft er voor ons niet te veranderen. Daar hoef je dus geen uren in te steken.