Johan, heel erg bedankt voor alle moeite en tijd die je erin stopt! Zonder jouw inzet was het nieuwe forum en de website er überhaupt niet gekomen, en dat is geen stroopsmeerderij, maar een waarheid als een koe!
Volgens mij vind 99% van de mensen dat de nieuwe website en het forum een duidelijke verbetering vormen ten opzichte van wat het voorheen was. Maar goed, tevreden mensen hoor je vaak niet, die zijn tenslotte tevreden.

Vorige week kregen we bij Stichting Ondersteuning Ubuntu-NL nog een flinke donatie, met de volgende opmerking: "Deze site vind ik prachtig trouwens, en zal voortaan ook hiernaar verwijzen i.p.v. alleen naar de, ook heel mooie,
www.ubuntu.com".

Voor sommige mensen die ik heb gesproken was de staat van de site voorheen een reden om mensen naar de internationale site te verwijzen. Blijkbaar is er nu iets ten goede veranderd!
En Femke heeft best gelijk dat er al een aantal jaren om bepaalde dingen gevraagd wordt, en dat sommige dingen niet perfect zijn. Soit. Kijk internationaal maar eens rond, ik denk dat de Ubuntu-NL site bij de beste LoCo sites ter wereld behoort. En daar mogen we best trots op zijn, en zeker degenen die daar aan hebben meegewerkt.