Laatste versie erop gezet van openelec en het werkt wel al beter met 1080p maar hij blijft stil vallen.
Ga het nog testen met de ethernet kabel in plaats van wifi om te zien of het dan wel werkt.
Xbian doet het zonder problemen ook met wi-fi bij mij.
Edit:
Zo even proberen met even op pauze drukken en dan even wachten en verder spelen. Heb het gevoel dat, dat het probleem met wifi op kan lossen zodat Openelec ook soepel af speelt bij mij.
Wel mooi dan Openelec en Xbian beide nu goed werken.
Mis nog alleen img, iso en dvd menu ondersteuning bij openelec.
Bij Xbian is het DVD menu nog niet perfect maar er word aan gewerkt.
Edit 2:
Blijf testen en weet nu wat het probleem is.
Mijn wi-fi netwerk zorgt voor de pauzes bij beide systemen alleen bij Xbian duurde het lang voor het gebeurde maar die begon ook te stotteren met wi-fi.
Met kabel doet ie dat niet dus ik ga nu openelec nog eens met kabel proberen. Moet even lan instellen.
Edit 3:
Worden flink wat edits zo maar als het goed is, is dit de laatste.

Openelec draait nu 1080p met kabel en dat gaat probleemloos.
Met wi-fi werken beide ook goed alleen dan moet ik wel even al mijn wi-fi dingen uit zetten want anders stopt hij wel eens.
Die tele2 set is niet zo fantastisch met wi-fi en de snelheden wisselen nog wel eens erg. Als ik al het andere uit zet dan werkt het een stuk beter met wi-fi.
Hopelijk gaat dat glasvezel door hier in mijn wijk en dan koop ik een fatsoenlijke draadloze router met wat meer wi-fi power. Kom niet eens heel mijn flatje door met dit ding.