Dan kun je beter van alles de stekker er uit trekken en nooit meer een drup benzine tanken.
IBM heeft door de jaren heen Linux veel gesteund en Google is ook een sterke partij geworden tegenover Microsoft.
Had het aan "Wintel" gelegen dan was er al jaren geen vrijheid meer geweest op computer gebied en het internet gebeuren.
Zijn er maar weinigen die er wat aan gelegen is.
Als je geen auto hebt hoef je niet te tanken, ik ben hem niet nodig.
Zo kan ik nog wel een poosje doorgaan, qua levensstijl ben ik een buitenbeentje maar daar is dit forum niet voor.
Dat IBM Linux door de jaren gesteund heeft is mij bekend, maar dat maakt sommige dingen niet minder fout.
Het "wintel' verhaal ken ik, maar ik sluit me niet bij iets aan omdat ik vind dat er een andere sterke partij moet komen.
In mijn belevingswereld is het zo dat alles wat macht heeft alleen maar machtiger wil worden.
Ik heb dus sympathie voor de 'kleintjes' daar spelen dat soort zaken minder en zullen ze wat meer willen onderscheiden van de grote massa (innovatie i.p.v. concurrentie). We onderscheiden ons al door Linux in vele soorten en maten te gebruiken, en ik moet er persoonlijk niet aan denken dat het een éénheidsworst wordt.