Iewl. Nja, die kleurtjes zijn wel leuk, maar het is net als met Windows Phone 7: te onoverzichtelijk.
Die blokken niet overzichtelijk?
Ik heb de Windows Phone 7 kunnen proberen en ik was erg onder de indruk.
Het is juist overzichtelijk en ook de applicaties onder de tegels zijn zeer overzichtelijk.
Ik heb nu een MP3 speler op mijn telefoon die lijkt op de WP7 mp3 speler en die werkt zeer fijn. het is veel makkelijker om je nummers en artiesten terug te vinden.
Een kennis van mij heeft een i-phone en waar hij iedere keer lachte om WP7 was hij juist onder de indruk toen hij hem echt vast had en hem probeerde.
Hij stapt over naar een WP7. Ik heb nog geprobeerd om hem Android te laten nemen maar dat is lastig als je zelf ook onder de indruk bent en buiten het aantal apps er eigenlijk niets negatiefs is. Hij wacht op de Nokia met WP7.
Als ik nu in het filmpje zie hoe het eruit ziet dan ben ik aardig onder de indruk.
Geen onnodige dingen en als het net als de WP7 reageert dan is het een mooi systeem.
Microsoft is de enige op het moment die iets doet met onderzoeksresultaten.
Ze zijn de enige die hebben begrepen dan een lijst met iconen overzichtelijker is dan een veld van iconen.
De blokken hebben kleuren waardoor ze makkelijk van elkaar te onderscheiden zijn en door er maar een x aantal te laten zien, word het zeer overzichtelijk en zie je in 1 oogopslag waar het zit.
Slim dat ze een aantal vensters gebruiken die nu in Vista en Windows 7 zitten bij hun bestandsbeheer.
Ik ben onder de indruk en ik geloof dat ze het nog gaan doen ook.
Als het net zo soepel draait als hun WP7 dan word het een mooi systeem.
Nu ben ik benieuwd hoe ze het met hun desktop samen laten werken.
Ik denk dat ze dat ook goed zullen doen.
Ik denk dat het Microsoft nog zal lukken ook met hun WP7 en W8 systemen.