[
Behalve zijn webcam met empathyXD
Sorry Vistaus maar ik kon het niet laten.

Ok maar dat is ook best balen in Linux (heel linux niet alleen Ubuntu) mijn huisdiertjes laten zien zoals op http://www.ww.com/Xarvaz (ik geef de link alleen maar omdat daar het probleem zit) kan ik alleen in Windows, bij elkaar met zeker 15 cams een poging gedaan (cams van mijn werk natuurlijk ...) maar het lukt niet.. maar voor de rest lijkt Vistaus mij een zeer gelukkig gebruiker 
Ja dat is zo en dat is iets wat niet mee werkt aan de groei van Linux.
Leuke spin trouwens.
@erik1984, Het is niet alleen willen het is ook durven.
Als je kijkt hoeveel mensen een pc hadden toen ik mijn eigen pc kocht en ik vergelijk het met wie nu allemaal een pc heeft dan zit daar een heel groot verschil tussen.
Tevens de gebruiker van toen was een andere gebruiker dan die er nu in het algemeen is.
Er was maar een kleine groep gebruikers en velen hebben er nooit mee gewerkt.
Degene die een computer hadden, hadden dat omdat ze er op hun werk mee in aanraking kwamen of omdat ze er al langer mee bezig waren en er in gedesinteresseerd zijn.
Er waren toen niet zoveel gebruikers en veel van mijn leeftijd hebben pas later een pc thuis gekregen.
Kun je na gaan als je wat ouder bent, dan heb je waarschijnlijk op nog latere leeftijd een pc gehad.
Veel gebruikers hebben een pc aangeschaft omdat hun kinderen er 1 wilde.
Ik heb bij verschillende van die mensen een pc geleverd om te proberen en te kijken of ze het wel iets vonden.
De kinderen wilde het en zaten er dag en nacht achter dus kochten ze er een en ik hielp ze met hoe alles werkte maar zoals je al begrijpt hebben die ukken aan een half woord genoeg.
Zo veel hebben er niet met DOS gewerkt. Dat is minder dan de helft van de gebruikers die nu een computer heeft.
Je kunt de gebruiker van toen niet vergelijken met de gebruiker van nu.
Ze zetten nu muziek op hun pc en hun foto's en video's. Dat kon ik vroeger niet en toen ik een scanner had duurde het weet ik hoelang tot alles er op stond en waren de kleuren anders dan het origineel.
Mijn printer kon kleuren printen en de foto's zagen er goed uit maar iedereen ging met zijn rolletje naar de fotograaf om hem te ontwikkelen want dat kon je toen er nog niet gelijk op zetten.
tijden veranderen en gebruik van apparaten ook. Ze kunnen steeds meer en het word meer en meer klik en klaar en straks met een touchscreen waar dat nu nog niet is of met spraak.
Het word makkelijker maar het zorgt er ook voor dat de gebruiker er niets van hoeft te weten om bepaalde dingen te doen.
Verander alles weer terug naar DOS en kijk wie er nog mee kan werken en je zult zien dat, dat maar een enkeling is.