@Gijsbert: deze discussie is er nog niet lang en het is nog helemaal niet duidelijk wat iedereen vindt wat er nu moet gedaan worden.
Knopen doorhakken is allemaal goed en wel, maar we kunnen beter goed nadenken over zo'n beslissingen zodat we geen fouten maken, en niet gewoon na twee dagen met een discussie waar nog niet eens duidelijk is wie wat wilt bereiken een knoop doorhakken om dan later uit te vinden dat we een grote vergissing zijn begaan.
Voor de rest vind ik als mijn idee wordt doorgevoerd dat in Offtopic qua onzin alles mag geplaatst worden, zolang het niet kwetsend of kindvriendelijk is. Als dit wordt overtreden, moet er actie worden ondernomen. Ik ben voor een gewone moderator, en niet de topicstarter, als moderator over een topic in Offtopic, omdat een gewone moderator zijn / haar macht niet zal misbruiken. En ik vind het ook meer als normaal dat een moderator - vrijwilliger of niet - ook topics modereert die hij maar niks vindt. Het spijt me, maar dat hoort nu eenmaal bij het werk van een moderator volgens mij.