Morgen heb ik bijna de hele dag om te werken aan de presentatie, dus dan maak ik het script in orde en houd ik me bezig met de Impress-presentatie.
Ik ben vandaag bezig geweest met het verbouwen van het script van Gerrit, veel trail&error met die card tags, heb de reader nu maar in een lege cd spindel gestopt, nu is de afstand tussen tag en reader goed genoeg om er een uniek deel uit te filteren.
Ik heb de 7 presentaties teruggedrongen naar 3 en een tag om de presentatie te onderbreken.
Ik heb het zooitje al gezipped en in mijn
Dropbox gezet.
Hoe groot is de muziek-pc waar je het over had trouwens? Ik heb hier een grote boodschappentas van de Harense Smid, dus een mATX (minitoren) pc moet daar nog wel in passen. Ieder een hengsel beetnemen en het moet lukken. Kunnen we tevens even de boel op functioneren testen als het gaat om de RFID-zaken, dus zaterdagochtend kan ik wel naar je toe komen.
Als Ronnie met de auto de zaak kan vervoeren is dit ook prima, dit is immers vlotter dan met de pc, mijn laptop en allerlei spullen naar LD lopen.
Zaterdag ochtend lijkt me idd nog wel even slim om de presentatie nog even door te lopen en te debuggen indien nodig.
Ik heb inmiddels de pc maar ingeruild voor een laptop gezien deze een stuk sneller is en dat is toch wel prettig als je er cd's mee wilt branden en wilt demonstreren.. Ben alleen niet echt meer toegekomenaan het downloaden van muziek, via rythmbox krijg ik alleen maar torrents zonder seeders en tijd om alles los van Jamendo te trekken heb ik nog niet gehad. Blijkbaar heb ik maar 35 CC albums in mijn collectie.
Morgen ga ik nog even langs Little Devil voor de laatste details en dan is het al weer zo ver..........
Ik rij wel een keer op en neer. Wat is het gemakkelijkst voor jou, samenkomen bij LD en dan op en neer rijden of dat ik jou thuis op kom halen.
Zonder pc en monitor valt mijn bagage best mee, die paar laptops passen wel in mijn rugzak hoor.
(edit)
Ik heb vandaag de iso's van de install cd's aan het draaien geweest (Ubuntu en Kubuntu zijn klaar en netbook moet alleen nog een iso gemaakt worden), alleen kwam ik er toen achter dat ik geen lege dvd's meer heb, ook weet ik niet of ik morgen of zaterdag al weer kan pinnen om deze te halen dus kunnen jullie voor de zekerheid zelf een (of een paar) lege dvd's meenemen voor de installatie media???