Klinkt als een geslaagde party! En die opzet van pronken met eindresultaten lijkt me ook een goede. 
Geslaagd is het zeker.... alleen heel jammer dat Milton en Peter hun presentatie niet meer hebben gegeven bij gebrek aan publiek maar die zullen we maar bewaren voor een volgende keer....
Jullie hadden het goed voor elkaar vanmiddag! Ik was er nogal laat dus viel midden in de presentatie van Thomas. Jammer dat de enige persoon die ik over heb kunnen halen om te komen al een overtuigd Ubuntu-gebruiker is, juist die presentatie had nieuwelingen kunnen overtuigen. Goed verhaal Thomas! Het was goed te zien dat jullie veel tijd in de voorbereiding hebben gestoken, petje af.
Little Devil is een prima kroeg, maar het kan zijn dat een hardrockcafé misschien toch een iets te hoge drempel is voor de 'gewone mens'
Over drempel gesproken, dat er geen ongelukken zijn gebeurd met die afstap net na de deur is me een raadsel 
Ja daar heb je een punt, helaas wilde de meer toegankelijkere lokaties niet meewerken, heb op de +/- 25 verzoeken die ik heb verstuurd alleen van de bieb en Little Devil reactie terug gehad, bij Little Devil wilde ze ook graag meewerken en alles kan en mag, dus m.a.w de meest Ubuntu plek van Tilburg.
Met dat afstapje hebben we idd wel geluk gehad, zeker met een slechtziende en een blind man in huis

@socialdefect: degene met de camera was Jack, weet niet of hij dit leest dus ik zal hem het verzoek doorgeven.
Bedankt, ben erg benieuwd......
PS De link naar je tijdelijke site klopt niet.
Heb hem aangepast

http'tje te veel
Zo, ik ben ook weer thuis.
Opgebroken spoor en aansluitingen missen, voor je het weet is het middernacht.
Dat is een flink ritje geweest dan.......... En dat op zaterdag zonder gratis ns ongemakken kofie
Het was idd. gezellig, leuk café. De tijd vloog voorbij, dat is meestal een goed teken. Ik heb de rfid (zo heet het geloof ik) gezien, kleine zender/ontvangertjes op afstand afleesbaar die we in de toekomst geïnjecteerd gaan krijgen zodat we geen paspoorten of vingerafdrukken meer nodig hebben.
Ik heb begrepen dat de eerste open source hackers zich op deze toekomst aan het voorbereiden zijn. 8)
RFID is idd een hele praktische maar soms ook gevaarlijke toepassing, leuk om een deur mee open te maken of je pc gekke dingen te laten doen maar als implantaat zou het gemakkelijk verkeerd gebruikt kunnen worden en hier zijn ook al plannen voor, het is dus wel zeker van enig belang om jezelf goed in te lichten over RFID. Als ik het uitleg lijkt het weer zo'n samenzweringstheorie maar helaas is het geen theorie.
Ik heb weer mogen leren ook, een link rijker van Geert Stappers (van Debian nl) naar een site waar uitgelegd wordt hoe een Ubuntu LTPS dhcp proxy te maken. (Ideaal voor installpartys waar je geen toegang tot de router hebt, maar wel netinstalls wilt aanbieden, ga ik binnenkort eens mee spelen.)
Kan je dat linkje eens doorsturen, daar ben ik ook wel benieuwd naar.
Ronnie heeft laten zien hoe je een 3d engine gebruikt om een game te maken (het begin is er), verhalen over ict-onderwijs waar men schrikt van een terminal, hoe men in Tilburg initiatieven ontplooit om ook de armste gezinnen toegang tot moderne informatietechnologie te geven, en de rol die men daar voor Ubuntu bij ziet. Verder met een heel aantal mensen gesproken, nog wat info kunnen delen over Ubuntu.
Al met al dus een prima dag.
p.s. mijn excuses voor de laaaange lezing. 
Ik zie mezelf niet als beginner en heb pas 10 min voor afloop naar de tijd gekeken dus boeiend was het zeker!!!
Vreemd, mijn reactie over de Party, van gisterenavond is weg. Ik had daar aangegeven dat het wat dunnetjes was qua mensen aantal, maar dat ik op zich toch met wat mensen heb kunnen kletsen. Little Devil was als plek voor een kleine groep helemaal niet gek.
Ook nog bedankt voor het meebrengen van de LAN kabels die we dan vergeten te gebruiken wanneer het draadloos netwerk kuren heeft :s
Weet nu wel hoe het zit, Geert had al uitgevonden dat er 2 DHCP servers op het netwerk zaten, vandaar dat het ineens wel werkte nadat ik de internet kabel uit de router had getrokken en deze er even later weer in stak, natuurlijk vraagt een dhcp client eerst zijn oude ip opnieuw aan en als de router deze niet uit kan delen omdat deze een andere range heeft dan gaat het blijkbaar mis, weer iets geleerd voor in de toekomst