Ik weet niet of het toeval is, maar mijn status als steunpunt is, as-we-speak veranderd naar niet-steunpunt!!!
Nou ja, maar weer aangepast, ik ben de beroerste niet.
nu staat er ook bij dat je mails over de steunpunten wil ontvangen. Daardoor mogen we straks wel mails sturen.
Dat was al eerder gemeld, maar ik kan nog niet ontdekken waar dat staat. Omdat ik me net weer als steunpunt heb aangemeld heb ik specifiek op dit punt gelet, maar niets gezien (of ik kijk niet goed).
Ik begrijp de commotie niet helemaal.
De commotie is:
- er als steunpunt er op-een-of-andere manier achterkomen dat je niet meer als steunpunt geregistreerd staat
- er achterkomen dat er een site is opgericht, met daarop allerlei steunpunten waar 'jij' dan niet bijstaat
- geen enkel steunpunt wordt hier
actief over geinformeerd, zowel niet over het verwijderen van de oude kaart, als het toevoegen op de nieuwe kaart
Als iemand zich verplaatst in een steunpunt die dit overkomen is, lijkt me duidelijk dat de commotie terecht is.
Je opnieuw aanmelden als steunpunt in je profiel is een kleine moeite,die auto wipe-off zal zich om de 2 maanden herhalen dit om de steunpuntenkaart zoveel mogelijk ¨schoon¨te houden.
Aanmelden is idd een kleine moeite, heb ik ook gedaan.
Maar als die auto wipe-off doorgaat, is het wel de laatste keer dat ik dat doe: ik ben gekkie henkie niet om me iedere keer aan te melden. Waarom periodiek niet de vraag of men nog wel als steunpunt geregistreerd wil staan? Lijkt me niet zo moeilijk, toch?
En een vooraankondiging had misschien netter geweest,maar door praktische redenen (lees vertraging opschoonactie en de spamregels) is daar niet voor gekozen.
En dat is de crux: als de steunpunten geinformeerd waren, was deze commotie niet ontstaan.