Ik zat zo even te denken, ook terugkijkend op mijn eerdere posts, wat betreft doel en doelgroepen etc. Is het voor een artikel niet interessant om dat juist gericht te doen op een specifieke doelgroep. Dus de huidige doelgroepen verder definiëren, naar bijvoorbeeld web ontwikkelaars.
En dus een artikel te schrijven wat de volledige behoefte van een web ontwikkelaar dekt (html-editor, flash, graphics etc.) Ik noem maar wat hier, geen idee wat zo iemand allemaal nodig heeft.
Of iemand die veel met multimedia doet, een volledig artikel hoe via OS software tot een volledige multimedia omgeving te geraken. In plaats van een artikel te schrijven over een alternatief voor Windows Media Player.
Kan me indenken dat bepaalde applicaties wel een apart artikel nodig kunnen hebben, zoals Gimp of Open Office, maar door juist zaken te combineren komt het veel krachtiger over op een lezer, die ziet vervolgens de volledige potentie van wat hem/haar interesseert.
Dit is even vanuit mijn beleving geredeneerd, kleven misschien ook wel wat nadelen aan. Maar dit staat deels in relatie met wat ik eerder aangegeven heb. Wellicht dat het allang geopperd is, dan gewoon doorlopen en negeren