Oei, we zitten al bij de rechter.Zo zal je zeker nog veel vrijwilligers vinden voor release parties.
Je moet zeker beginnen met verzekeringen:dan kom ik met een computer met een verdoken gebrek.De eerste vrijwilliger die aan die pc komt zal dan de schuld krijgen.Hallo verzekering?
Het is een gratis dienst en evenement, dus als er aansprakelijkheidswaarschuwing hangt aan de ingang weten de bezoekers waar ze aan toe zijn.
Op de parkings van grootwarenhuizen is er geen aansprakelijkheid van het grootwarenhuis, ook al is de parking van hen.Iemand die niet akkoord is met hun aansprakelijkheisregels moet maar ergens anders parkeren.Punt.
En weer zitten we op precies dezelfde golflengte.

Hetgeen ik denk dat schrijf jij hier neer.
Jullie weten toch dat de verzekeringsmaatschappijen 1 van de grootste bandieten en geldwolven zijn hier op aarde.
Je kunt zogezegd voor alles en nog wat een verzekering afsluiten maar als het puntje bij paaltje komt trekken ze zich terug want in de kleine lettertjes staat....
Ik vraag me soms af of jullie nog buiten durven komen en ergens naar toe gaan want ... ben ik wel verzekerd voor dit.. en dat.... en als er dit gebeurd wat dan....
Gewoon vooraf aan de pc eigenaar effe vermelden dat er in het slechtste geval wat kan mislopen moet toch wel genoeg zijn vind ik.
Een blad laten ondertekenen vind ik zelfs al overdreven.
Ubuntu, wij zijn er toch allemaal voor mekaar te helpen dacht ik zo.
Op Installparties kun je beter een groot bord hangen met de Ubuntu filosofie:
* "Eén-zijn"
* "Menselijkheid tegenover anderen"
* "Ik ben omdat wij zijn"
* Menselijk worden door anderen