Mooi om te zien dat er nog steeds aan gewerkt wordt. Bedankt commandoline 
Ik werk er zelf niet meer aan; te druk met andere dingen. Maar dit is wel opensource in action, en dat is leuk om te zien!
Ik wil wel de website en SourceForge updaten, dus als je nieuwere (non-expirimentele) debs hebt en je wilt die erop hebben, dan zet ik die er graag op.
OK, daar zal ik t.z.t. zeker gebruik van maken. Bedankt voor het aanbod.
Update: ik heb vandaag weer uitgebreid aan de code gewerkt, mijn vorderingen staan online maar omdat ik de code behoorlijk heb omgegooid (lees: bugs gecreëerd), heb ik deze keer niet een nieuwe .zip online gezet. Ik hoop dat binnenkort wel weer te kunnen doen, en dat dit de laatste keer is dat de code instabieler wordt in plaats van stabieler voor een nieuwe release.
Changelog:Nieuwe functies:
- Meerdere cijfer notaties. De Nederlandse methode (1-10) zat er altijd al in, maar die is niet handig voor mensen uit andere delen van de wereld. Nu werken ook procenten, de Amerikaanse notatie, de Duitse en de Franse.
Gerepareerde bugs:
- Een bug waarbij de WRTS importeerder de verkeerde lijst koos als je groepen in je WRTS account had staan.
- Een foutje in het vertalingsmechanisme, veroorzaakt door een vertaling

- De WRTS importeerder is licht verbeterd. (antwoorden worden gesplitst in eerste en tweede antwoorden.)
- Een bug die ervoor zorgde dat een vrij onbelangrijk statusbericht niet weergeven werd.