Ik heb, heel voorzichtig, eens rondgekeken op "mijn profiel" en een paar lichte wijzigingen aangebracht.
Uit nieuwsgierigheid heb ik ook mijn eigen statistieken eens bekeken. Gelukkig heb ik toch meer berichten in "Software en Configuratie" dan in "Offtopic" (ondanks de Stamkroeg

)
De informatie over gestarte topics e.d. zal wel ongeveer kloppen, maar jammer genoeg is dezelfde info over de polls niet meegekomen

Ik heb al een aantal polls gestart, maar die staan (nog ?) niet geteld, en bij "stemmen uitgebracht" is alleen maar de stem voor de Wallpaperwedstrijd geteld...
'k Weet niet of deze informatie nog kan worden teruggevonden en toegevoegd ? Niet dat het zo superbelangrijk is, hoor.
Kan overigens de datum van aansluiting terug getoond worden onder de naam van de leden ?
Wat ik echter helemaal niet begrijp zijn de statistieken over "meest populaire board mbt
activiteit".
Daar staat bij mij "Vertalingen" bovenaan, hoewel ik dar slechts 17 berichten heb gepost. Hoe wordt voor deze rangorde dan "activiteit" gedefiniëerd ? En hoe wordt die dan gemeten ?