Die quotes zitten wel snor. Laat dat maar even zo.
Beter kan er nog wat gesleuteld worden aan de "titelbalk" van elk bericht in een draadje. Bij gebrek aan een beter woord. Het is hier al geschreven: Het feit dat "Antwoord # xyz Gepost op: Datum om 01:23:45" daar met vette letters staat, èn dan nog eens tussen aanhalingstekens, is storend. Het leidt de aandacht af...
Is het trouwens nodig om in elk bericht bovenaan de titel te hebben: RE : Titeldraadje ?
Als ik een draadje lees, dan weet ik de titel. Bovendien staat die (gelukkig) nog altijd bovenaan in de vensterrand van Firefox. Dat een bepaalde bijdrage in een draadje een Antwoord (Response, dus RE) is op dat draadje, hoef ik al helemaal niet nog eens te lezen. Dat soort aanduidingen is in een doorlopend draadje volstrekt overbodig !
d[muggenziftermode]En als het dan toch echt niet weg kan/mag, wil je dan alsjeblieft de dubbele punt weghalen ? Zo ook de dubbele punt bij "Citaat van: Naam van Lid". Die staat daar echt heel storend te wezen. [/muggenziftermode]
Die titelaanduiding is alleen maar nuttig als je alle berichten door elkaar, met inhoud leest. En uiteindelijk vind ik dat niet zo handig. Dacht eerst (aantal bladzijden terug) dat dat wel iets was, maar het is toch niet echt overzichtelijk. Liever een lijstje met recente berichten, gewoon per topic. Ik sluit mij aan bij de volgende opmerkingen
2. Wat ik handig vond aan het vorige forum is dat ik met 1 druk op de knop de laatste berichten kon zien.
Ik zie wel de nog onbeantwoorde berichten en de antwoorden op mijn berichten. Ik zou graag alle nieuwe berichten kunnen zien ongeacht de categorie.
Bovenaan zie je toch staan:
Toon ongelezen berichten sinds je laatste bezoek.
Is NIET hetzelfde.
Via de link op het 'oude' forum kreeg je een lijst van alle berichten die er de afgelopen 24 uur waren gepost. Of je die nou al gelezen had of niet. Las je de berichten die je interesseerden en ververste je daarna het venster, dan bleven alle berichten in beeld en kwamen de berichten erbij die er gepost waren terwijl jij zat te lezen.
Ging je vanuit het venster met die lijst berichten naar bijvoorbeeld je profiel, de forum index of naar welke forumpagina dan ook, en klikte je vervolgens op de forum index weer op die link naar de lijst berichten van het afgelopen etmaal, dan stonden daar nog steeds alle geposte berichten, gelezen EN ongelezen, van het afgelopen etmaal.
Als je via de link op het 'nieuwe' forum om de ongelezen berichten te zien sinds de laatste keer dat je was ingelogd, alles leest wat je interesseert en daarna het venster ververst, verdwijnt alles wat je al gelezen hebt. Wil je nog eens een al gelezen topic openen om een bericht te posten of nog even te kijken wat er precies gepost werd, dan moet je via de forum index die bepaalde topic opzoeken.
Dat is een heel groot verschil met de oude situatie.