Ik heb net vandaag een mailtje gestuurd, er is grote kans dat er een computerclub is die met ons wil samenwerken. (welke het is horen jullie nog wel als het helemaal rond is)
@MiVo: Het was eigenlijk de bedoeling dat er maar 1 party per provincie zou zijn. We hebben er nu twee in Zuid-Holland: Den Haag en Rotterdam. Gezien de bevolkingsdichtheid hier willen we daar ook zeker niet vanaf, maar een derde party in Leidschendam wordt misschien wel wat veel. We willen in Den Haag namelijk ook mensen uit de regio trekken. Ik nodig je dus uit om mee te werken aan de party in Den Haag.
Mooi dat ook zoveel anderen mee willen helpen op de dag zelf. Ik denk dat ik jullie in een later stadium nog ga contacten. Je kunt me ook nu al een mail zenden zodat ik jullie adressen alvast heb.
Zoals de opzet nu is, doen de computerclubs een groot deel van de faciliteiten voor de parties. Wij als Ubuntu-NL'ers moeten dus vooral zorgen voor demo-PC's, zorgen dat de install hulp op orde is, evt. presentaties regelen en publiciteit maken. En zelf aanwezig zijn natuurlijk.