Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Intrepid installparty: Ook bij jou in de buurt?  (gelezen 115564 keer)

Offline reekje

• Lid
    • http://www.reekje.nl
Intrepid installparty: Ook bij jou in de buurt?
« Reactie #75 Gepost op: 2008/08/24, 22:21:39 »
dan kan ik die in mijn agenda zetten met een vraagteken, hopelijk weet je snel de definitieve datum
het zo mooi zijn als die voor 20 september er is.

en wie zorgt er voor de flyers?

reekje

Offline profoX

• Lid
    • wesley
    • Lionslink
« Reactie #76 Gepost op: 2008/08/25, 02:35:49 »
Ik ben niet van plan om de 4 pagina's van dit draadje door te lezen (zeker niet op dit uur) maar kan iemand even samenvatten wat er tot nu toe besproken is voor de release parties, alsjeblieft?

De intrepid website van de NL release party (waarom heeft die overigens een .eu adres? of is dat overkoepelend voor heel Europa?) is nog leeg en op die van de BE release party zie ik enkel een icoontje bij Hasselt staan, maar meer informatie is er dus nog niet beschikbaar.

Ik wil bij deze in ieder geval laten weten dat ik aanwezig zal proberen te zijn op meerdere release parties om ter plaatse te helpen. En ik ken ook nog 2 Pieters die graag willen meehelpen :)
Human Knowledge Belongs To The World -- Antitrust (2001)
Nederlandstalige Ubuntu documentatie van Ubuntu-NL (wiki)

Offline Double12

• Lid
« Reactie #77 Gepost op: 2008/08/25, 09:39:03 »
Wat is er besproken?

Party in Den Haag door Double12, HP en mogelijke install-hulpen.
Party in Rotterdam door Tabasco, daar moet ik nog even mee afstemmen dat we niet allebei op dezelfde dag een party houden.
Party in Apeldoorn met Maarten123, Florian + companions.
Party in Flevoland?

« Reactie #78 Gepost op: 2008/08/25, 11:25:10 »
Ik woon zelf in Leidschendam, ik kan wel meehelpen in Den Haag, of misschien hier iets zoeken of zo.

« Reactie #79 Gepost op: 2008/08/25, 12:27:04 »
Arie +1
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Offline Double12

• Lid
« Reactie #80 Gepost op: 2008/08/25, 14:02:07 »
Ik heb net vandaag een mailtje gestuurd, er is grote kans dat er een computerclub is die met ons wil samenwerken. (welke het is horen jullie nog wel als het helemaal rond is)

@MiVo: Het was eigenlijk de bedoeling dat er maar 1 party per provincie zou zijn. We hebben er nu twee in Zuid-Holland: Den Haag en Rotterdam. Gezien de bevolkingsdichtheid hier willen we daar ook zeker niet vanaf, maar een derde party in Leidschendam wordt misschien wel wat veel. We willen in Den Haag namelijk ook mensen uit de regio trekken. Ik nodig je dus uit om mee te werken aan de party in Den Haag.

Mooi dat ook zoveel anderen mee willen helpen op de dag zelf. Ik denk dat ik jullie in een later stadium nog ga contacten. Je kunt me ook nu al een mail zenden zodat ik jullie adressen alvast heb.

Zoals de opzet nu is, doen de computerclubs een groot deel van de faciliteiten voor de parties. Wij als Ubuntu-NL'ers moeten dus vooral zorgen voor demo-PC's, zorgen dat de install hulp op orde is, evt. presentaties regelen en publiciteit maken. En zelf aanwezig zijn natuurlijk.

« Reactie #81 Gepost op: 2008/08/25, 18:44:59 »
Als we iets in Flevoland gaan organiseren, dan wil ik wel helpen met alles opzetten voor de partie en mijn laptop als demo-pc meenemen :) Want we moeten natuurlijk ook laten zien dat het goed op laptops draait ;) En als ik de PC hier naast me aan de praat krijg (Desktop-pc) hebben we er nog 1. En evt mijn andere laptop, maar die moet even uitrusten van het constant fungeren als server ;)

« Reactie #82 Gepost op: 2008/08/27, 17:22:00 »
Citaat van: Double12
@MiVo: Het was eigenlijk de bedoeling dat er maar 1 party per provincie zou zijn. We hebben er nu twee in Zuid-Holland: Den Haag en Rotterdam. Gezien de bevolkingsdichtheid hier willen we daar ook zeker niet vanaf, maar een derde party in Leidschendam wordt misschien wel wat veel. We willen in Den Haag namelijk ook mensen uit de regio trekken. Ik nodig je dus uit om mee te werken aan de party in Den Haag.
Mijn excuses, dat heb ik dan verkeerd begrepen, ik wil uiteraard mijn medewerking verlenen aan de Haagse party.

« Reactie #83 Gepost op: 2008/08/27, 17:38:55 »
Citaat van: Vistaus
Als we iets in Flevoland gaan organiseren, dan wil ik wel helpen met alles opzetten voor de partie en mijn laptop als demo-pc meenemen :) Want we moeten natuurlijk ook laten zien dat het goed op laptops draait ;) En als ik de PC hier naast me aan de praat krijg (Desktop-pc) hebben we er nog 1. En evt mijn andere laptop, maar die moet even uitrusten van het constant fungeren als server ;)
Ik heb hier behalve mijn persoonlijke Desktop PC niets staan, het zou een optie zijn om deze mee te nemen, maar alleen nogal onhandig ;)
Anyway, mij lijkt me iets als Lelystad iets logischer i.v.m. grootte... Maar dronten zou voor mij wel voordeliger zijn, en er zal wel iets te regelen zijn..
Ik zal zeer waarschijnlijk wel kunnen helpen met opbouw en tijdens de Installparty.. als er een zal zijn in Flevoland
PC: Processor - AMD Athlon II X4 640 (quad core, 3.0GHz), 4GB DDR2 RAM 800MHz, Videokaart: ATI Sapphire HD4850 met 512MB geheugen, 500gb 7200RPM HDD, Ubuntu 12.04 LTS

Wat doe je als je vraag is opgelost?

Offline Double12

• Lid
« Reactie #84 Gepost op: 2008/08/27, 21:24:36 »
Citaat van: MiVo
Mijn excuses, dat heb ik dan verkeerd begrepen, ik wil uiteraard mijn medewerking verlenen aan de Haagse party.
Leuk dat je wilt mee-organiseren. Stuur me maar een mailtje, het kan zijn dat het antwoord even duurt, maar in ieder geval weet ik dan waar ik naartoe moet mailen als ik meer informatie heb.

Offline Floyo

• Lid
« Reactie #85 Gepost op: 2008/08/27, 21:47:43 »
Ik ga eens kijken of ik binnenkort eens kan overleggen met de directeur van Solcon. Ik hoop dat ik wat kan regelen :)

« Reactie #86 Gepost op: 2008/08/27, 22:54:26 »
Voor Rotterdam ben ik beschikbaar, maar neem ook even contact op over Den Haag. Dat is niet zo heel ver bij mij vandaan.

Offline gijsisok

• Lid
« Reactie #87 Gepost op: 2008/08/29, 20:31:02 »
Ik hoor net dat ik niet zeker weet of het doorgaan voor mij in Apeldoorn, misschien dat ik pas op het laatste moment nog kan komen, maar dat weet ik niet.

« Reactie #88 Gepost op: 2008/08/30, 00:55:21 »
Apeldoorn is definitief akkoord! We zijn weer welkom bij Pegasus.
We hebben nu zelfs 2 zaaltjes.

@ Gijsisok: geeft niet, kijk maar wat je kunt regelen.

Offline gijsisok

• Lid
« Reactie #89 Gepost op: 2008/09/01, 14:57:15 »
Is het op 15 november? Misschien dat ik dan nog wat kan regelen... Anyway, hoe zit het met het organiseren van de party? Doet een van jullie dat ofzo, of verdelen we de taken? Ik ben wel bereid om een foldertje te maken o.i.d.

« Reactie #90 Gepost op: 2008/09/01, 17:17:36 »
Citaat van: floyo
Ik ga eens kijken of ik binnenkort eens kan overleggen met de directeur van Solcon. Ik hoop dat ik wat kan regelen :)
Dat hoop ik ook ja :)

Offline gijsisok

• Lid
« Reactie #91 Gepost op: 2008/09/06, 13:36:21 »
JOEPIEEE!!!! Kan toch nog komen, net overlegt met mijn werkgever.

« Reactie #92 Gepost op: 2008/09/09, 21:13:12 »
Al bericht van Solcon?

Offline Johan van Dijk

• Administrator
    • johanvandijk
« Reactie #93 Gepost op: 2008/09/10, 03:15:19 »
Ik ben ook beschikbaar voor de releaseparty in Den Haag/Rotterdam.

Offline Double12

• Lid
« Reactie #94 Gepost op: 2008/09/10, 14:39:07 »
Mooi zo Johanvd! Als het een beetje meezit, kunnen we misschien eind volgende week al een datum voor de party in Den Haag naar buiten brengen.

Offline frits1954

• Lid
« Reactie #95 Gepost op: 2008/09/13, 22:00:54 »
Word er ook al iets in Amsterdam geregeld ??
8.4 Party was wel heel goed ook al kon ik pas laat
 (  Werk :(  )

Frits1954
Linux ook voor morgen
ik ben leesblind 
Mvg
Frits1954

« Reactie #96 Gepost op: 2008/09/13, 22:34:06 »
Citaat van: Frits1954

Frits1954
Nog niet dus.......... (hint, hint.......)
Als je in de breedte groeit,||groei je dan ook in de diepte?

Offline HP

• Lid
« Reactie #97 Gepost op: 2008/09/14, 15:50:36 »
Als het een beetje meezit, kunnen we misschien eind volgende week al een datum voor de party in Den Haag naar buiten brengen.
Ik heb niets meer gehoord over die bestuursvergadering in Delft, jij wel?

Citaat van: Frits1954
8.4 Party was wel heel goed ook al kon ik pas laat
Tja toen in amsterdam was een landelijke party, niet omdat nou zoveel ubunteros in amsterdam wonen.... ik zou haast zeggen integendeel. Maar voor pers en aansprekendheid was het een begrijpelijke keuze.

Deze keer zul je het op eigen kracht moeten doen, iets waar "buiten de ring is niet mijn ding" toch zo goed in is :D
--
Taking on nearly religious proportions, the established monetary institution exists as one of the most unquestioned forms of faith there is. How money is created, the policies by which it is governed, and how it truly affects society, are unregistered interests of the great majority of the population. [Zeitgeist addendum]

Offline Johan van Dijk

• Administrator
    • johanvandijk
« Reactie #98 Gepost op: 2008/09/14, 16:22:49 »
Om een beter overzicht te krijgen van wie wat organiseert en waar enz. heb ik even een opzetje gemaakt op onze wiki:
http://wiki.ubuntu-nl.org/community/ReleaseParty/Intrepid/NL

Hier kan iedereen aangeven dat hij of zij mee wil werken en wat diegene dan zou willen doen.
De organisatoren kunnen voor hun eigen Release Party een eigen pagina maken. Bijvoorbeeld:
http://wiki.ubuntu-nl.org/community/ReleaseParty/Intrepid/NL/Apeldoorn
Hier kan je dan je plannen neerzetten en bespreken met de andere vrijwilligers.

Je moet wel eerst even een nieuwe gebruikersnaam aanmaken op de wiki, als je dat nog niet gedaan hebt.

Edit: linkjes gefixt

« Reactie #99 Gepost op: 2008/09/14, 21:14:52 »
Bij ¨Wie¨ heb ik mijn naam gezet. Moet ik dan ook nog mijn naam in de tabel zetten met mijn telefoonnummer enzo of is mijn naam bij ¨Wie¨ voldoende?