Hallo beste mensen,
Ik ben 55 jaar jong en m'n eerste pc gekocht in 2005, natuurlijk met Windows derop.
Dat was best een ervaring, mailen, internetten ctrl alt delete en de reset knop,ik had net zo veel verstand van een pc als een paard van spruitjes plukken maar Windows hing al gauw mijn keel uit. Dan kwam de Linux info toevallig langs met als gevolg testje Knoppix en dan Ubuntu 5.04. Klasse. Tweedehands pctje bijgekocht(p3) en +/- 3mnd geleden edgy erop en Windows voorgoed de trash in. Nu ben ik in brugpensioen en probeer ik beide machientjes naar mijn hand te zetten en dat lukt aardig (dankzij dit forem) en ik ben best trots op mezelf. Binnekort moet ik wel plaats maken en een andere kamer gaan betrekken omdat mijn kleinzoon 6jaar (die m'n tweedhandsje ondertussen ingepalmt heeft) beslag wil leggen op deze kamer (leuk toch) dus wordt ik verplicht draadloos te gaan werken (oei) maar we zien wel. Weer zoeken, maar dat maakt het spannend.
In ieder geval ben ik zeer gelukkig deel te mogen uit maken van de Linux family.