Hoi allen,
Ik heb me eigenlijk al een beetje voorgesteld in het topic Waarom ik overgestapt ben naar Ubuntu....Maar doe het toch nog maar een keer.

Mijn naam is Ben, 34 jaar (bijna 35), ben ook ooit begonnen met een C=64, daarna een x286 waar dos op draaide, lekker op Norton Commander commandootjes oproepen, leuke simpele spelletjes als Tim en Pinball, in '96 kocht ik van mijn eigen centjes een pentium 1, 120mHz, en maar liefst een HD van 120 MB, draaide Win95.... was leuk, maar erg krakkemikkig.....
In '99 kocht ik de RedHat 6.1 CD....geinstalleerd, liep allemaal, maar ik kon er nog niet erg veel mee, dus toen weer terug naar win98.
Om een lang verhaal kort te maken...Ik heb Suse10 nog geprobeerd, Dit jaar nog Gentoo.....en toen slaakte ik een zucht van verlichting toen ik Ubuntu installeerde....Binnen 45 minuten klaar, geen useflags installatie, geen #emerge --update world, wat zo'n 3 dagen duurde..... Gewoon klaar....
En DRI werkte ook nog eens direct, zucht...Ik geloofde het bijna niet hehe.
Kortom, ik draai nu zeer tevreden Ubuntu, Feisty en probeer WinXP meer en meer los te laten.... Alleen filmbewerking en fotobewerking doe ik nog onder WinXP, de laatste in een VM (virtualbox).....Met Kino of liVES kan ik nog niet wat pinacle kan...... komt nog wel

Groet,
Ben