Ik zal mij ook even voorstellen.
Ik ben Nico, ik ben 21 jaar oud en heb me een kleine 2 jaar geleden vrij hevig met Ubuntu beziggehouden. Ondertussen is dat geminderd tot zelfs gestopt, wat leidde tot het feit dat ik mijn login en wachtwoord voor het forum intussen ben vergeten XD Nu, geen probleem, aangezien ik in tussentijd toch van e-mailadres ben veranderd, dus dan maken we maar gewoon een nieuw account aan.
De reden dat ik met Ubuntu ben gestopt, was omdat ik van anderen (voornamelijk op school) vaak de typische reacties kreeg als "nerd", "geek", "no-lifer" en noem maar op.
Nu, zoveel jaren later, heb ik een fantastische vrouw gevonden die intussen al meer dan 9 maanden mijn vriendin is. Iemand die het absoluut niet erg vindt dat ik zo computer-minded ben. Daarom heb ik ook besloten me terug meer bezig te houden met dit soort zaken.
Meer over mezelf: Ik werk als verkoper bij Vanden Borre (voor de Nederlanders onder ons, Vanden Borre is een Belgische keten in beheer van de Kesa-holding. Het Nederlandse elektrobedrijf BCC valt daar ook onder, om jullie een idee te geven), speel gitaar en heb momenteel Ubuntu 10.4 op mijn pc staan. Nog steeds in dual boot, omdat ik nog een oplossing moet vinden om via Ubuntu mijn iPod te beheren.
Ik ben alvast blij om terug te zijn, en ik hoop dat jullie zo ook over mij denken