Eerst even kort voorstellen, stephanie is mijn naam, 29 jaar en een Rotterdamse in hart en nieren.
Kortgeleden de cd besteld en vandaag ontvangen. Eigenlijk met de bedoeling om het te installeren op mijn Asus EEE, Dit is een hele kleine laptop die volgens verschillende fora, geen moeite zou moeten hebben met Ubuntu.
Maar daar ben ik nog niet aan toegekomen want ben nu bezig om op mijn packard bell DESKTOP pc met vista enkel en alleen ubuntu te zetten.
Geen enkele twijfel, ik heb de cd geplaatst en eerst even gekeken of het mij beviel, en direct besloten om de vista os te vervangen.
Sinds de aanschaf van deze pc in oktober 2007 ergerde ik mij elke keer als ik er mee aan de slag ging aan de lange opstart tijd, onduidelijke menu structuur vervelende meldingen enz.
En ik ben zeker geen beginner op pc gebied, ben nog uit het dos tijdperk, maar vista is gewoon niet mijn "cup of tea". Omdat mijn interesse voor ubuntu dus al was gewekt ben ik overstag gegaan.
Nu ga ik waarschijnlijk volgende week ubuntu of een aangepaste versie daarvan op mijn minilaptop werkende zien te krijgen, maar daar heb ik alle vertrouwen in. Zeker met alle aardige mensen op dit forum.
De groetjes Stephanie, enne jullie hebben er een nieuw zeer positief meber bij