En het een werkt het andere weer in de hand en dat gaat excalleren.
Dit is buntu forum, heet niet voor niets ubuntu-nl, en de rest kan gewoon in "andere". En als dat te diep gaat kan iedereen zich bij een doelgericht forum aanmelden.
Er is zelfs ruimte ingericht voor offtopic onderwerpen waar breivragen gesteld mogen worden.
Topics die je niet interesseren lees je gewoon niet. Niemand heeft iets te klagen en hoeft zich niet te irriteren.
Wat is het probleem?
Volgens mij zijn we hier allemaal volwassenen.
Volgens mij zijn de bedoelingen voor iedereen gewoon duidelijk.
Als iedereen daar nou eens gewoon gevolg aan zou geven.
Naar de beurs met de niet commerciële desktopversie?
Die zal dan toch eerst commercieel moeten worden voor deze naar de beurs kan. (misschien dat ik dan wel naar debian of mint ga)
Nee, Canonical is een bedrijf dat ook ondersteuning geeft en voor bedrijven, instellingen en overheden ook maatwerk levert.
Voorbeeld is de versie voor Google, maar er zijn ook overheden (geweest) die klant waren.
Voor ons blijft er altijd een niet commerciële gratis versie beschikbaar.
Bedankt voor de uitgebreide uitleg. Precies waar ik op doelde. Verschil tussen commerciële activiteiten cononical en vrije desktopversie. De commerciele activiteiten kunnen zomaar naar de beurs gebracht worden.
Ik neem aan dat als er geen forum is in je taal je toch wel zeker Engels kan en het alsnog daar kan vragen?

Beetje internationaal opererend forum heeft tegenwoordig zelfs een (google translate) taalselectie.