Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Windows 7, Wifi verbind verkeerd via WAN miniport  (gelezen 197 keer)

Offline bmwpiet

• Lid
  • Steunpunt: Nee
Windows 7, Wifi verbind verkeerd via WAN miniport
« Gepost op: 2016/02/01, 21:24:28 »
Nieuwe HDD dualboot mint /win 7, maar wifi lukt niet in windows. Verbindpogingen via WAN miniport, hoe veranderd men dat?
LINUX senior, Vanaf C64, Unix kennis, HP25 en HP85. Hoofd PC Toshiba laptop, 64 bits dual-core, 2 GHz, 4 GB, Mint 17 met 64 bits, Tweede PC: Desktop, XUbuntu 12. De 3e PC : Dell desktop. SCSI.

Offline bmwpiet

• Lid
Re: Windows 7, Wifi verbind verkeerd via WAN miniport
« Reactie #1 Gepost op: 2016/02/03, 06:27:26 »
Eigenlijk heb ik Windows 7 alleen geïnstalleerd voor mijn videobewerkingspakket, dus daar geen internetverbinding voor nodig.

Piet
LINUX senior, Vanaf C64, Unix kennis, HP25 en HP85. Hoofd PC Toshiba laptop, 64 bits dual-core, 2 GHz, 4 GB, Mint 17 met 64 bits, Tweede PC: Desktop, XUbuntu 12. De 3e PC : Dell desktop. SCSI.

Offline Maik

• Lid
« Reactie #2 Gepost op: 2016/02/03, 15:47:23 »
Hou in de gaten dat dit forum gedeelte alleen voor andere Linux distributies is en niet voor Windows bedoeld is.... aangezien je support vraagt voor Windows 7.....:

Citaat
Dit forum is bedoeld voor ondersteuning bij andere Linuxdistributies dan Ubuntu. De Ubuntu-gebruiker die naast Ubuntu ook nog vragen heeft over andere Linux-distributies en de gebruikers van Ubuntu derivaten kunnen hier hun vragen stellen

https://forum.ubuntu-nl.org/index.php?topic=45961.0

Offline TopGear

• Forumteam
  • Steunpunt: Ja
« Reactie #3 Gepost op: 2016/02/03, 15:56:35 »
Ik vind bovenstaande dan ook de reden om dit topic te sluiten. Dit is per slot van rekening voornamelijk een Ubuntu-forum. Windows kwesties kunnen beter bij Helpmij, Tweakers of Hardware.info gesteld.