Mmm, nog steeds flash. Het is me ook opgevallen dat je niet kunt scrollen met de muiswiel. Want binnen het flash element heb je ook nog een scrollbar, waardoor de website er twee heeft! Dat is iets in de design wat je nog moet fixen.
Toch vind ik die website nog veel te speels. Het menu is een beetje veel te dynamisch, het achtergrond past niet bij het onderwerp.
Maar dit deed ik vroeger ook hoor. De meeste mensen die beginnen een website te maken halen alles uit de kast, hiermee wil ik zeggen dat ze de website veel te overdreven maken. Veel te veel effecten zoals Flash, Javascript, enz. Dit is als bezoeker niet waar je op staat te wachten. De bezoeker wil juist een duidelijk menu, fijn leesbare tekst en het onderwerp en het design moet goed bij elkaar passen.
@David: Ik ben het met je eens. Hierbij moet je ook nog toevoegen dat Flash geen HTML/ASCII tekst is en dus voor Google een plaatje is en geen tekst. Daarbij kun je het ook niet kopiëren en dergelijke.
Flash is meer wat voor reclamebanners of spelletjes, al dan niet in combinatie van Shockwave.
Mijn advies: Begin eens helemaal opnieuw en leer HTML, CSS en eventueel ook nog Javascript en/of PHP.