En dit is mijn werkplek. Moet wel opgeruimd zijn want het grenst direct aan de woonkamer, zonder tussenkomst van deur, dus als er bezoek komt dan moet het ook daar netjes zijn.Bovendien pakt de hond alles wat ze los ziet liggen, dus vandaar dat het lekker opgeruimd is.Oja en het werkt ook prettig.
@Thieuke Uw Hond trekt als twee druppels water op onze Wanda , zelfde lichaams bouw , kleur en die zelfde grote oren. ( Ze is over de 16 jaar oud geworden ) mis ze nog verschrikkelijk erg.Schitterend.
Is dat de kaart van Antartica onder je bureau
@ nicky Claeys:Ubuntu 8.10. Lijkt toch niet op Windows? Die iconen is de hardware-monitor. De "start"balk is doorzichtig, maar door de donkere ondergrond lijkt ze inderdaad op de Vista balk. Die hardware monitor is er trouwens af. Keek er nooit naar, en met het wegvallen van vaste internet-lijn (is nu draadloos) vielen steeds meer functies weg. Nu is mijn bureaublad strakker dan ooit!
hallo Rik ziet er allemaal leuk uit Gr Hans,
Bij mij zitten er zowel achter de printer als ook achter de servertelkens zo'n verlengstuk met een 6-voudige stopcontact.Dat is net voldoende ....track