Mag ik jullie vragen om de plaatjes wat kleiner neer te zetten? Ten eerste zie je er geen reet van want je moet scrollen als de beste, ten tweede komt het geheel niet uit de verf.Heb een mod gevraagd dit te doen, want wees eerlijk, niet iedereen heeft een levensgroot beeldscherm.
Bijna weer vergeten om nog wat te plaatsen, maar hier dan een foto van mijn computer werkplek. (heb het stiekem wel een beetje opgeruimd) - Image weggelaten -
@BlueWolf: Leuke kat heb je! En leuk hoe hij bij de computer zit ik hou van dieren XD.
Citaat van: Peter op 2010/08/19, 21:47:34@BlueWolf: Leuke kat heb je! En leuk hoe hij bij de computer zit ik hou van dieren XD.Thnx Ja, hij (Semafoor) zit telkens voor mijn scherm. Ongeacht wat er voor mijn scherm ligt, dat gooit-ie er natuurlijk gewoon af. Om te voorkomen dat hij telkens voor mijn scherm gaat zitten terwijl ik typ of een spel leg ik er zijn mandje wel eens neer. Daar ligt hij dan gewoon in zonder al te veel in de weg te zitten
Als ik al die nette opgeruimde -ahum- werkplekjes zo zie, dan zal ik jullie de 'chaos' die onder de noemer van 'mijn werkplek' valt maar besparen
Citaat van: Phr3ak op 2010/08/19, 22:18:19Als ik al die nette opgeruimde -ahum- werkplekjes zo zie, dan zal ik jullie de 'chaos' die onder de noemer van 'mijn werkplek' valt maar besparen Nu maak je me nieuwsgierig Past het op 1 foto? :p