XD XDNog Live CD.
Citaat van: heir4c op 2010/05/23, 19:18:30Een beetje gespeeld:ziet er mooi uit dat balletje.
Een beetje gespeeld:
Als U rechtsonder kijkt ziet u een klein wit tapje als ik daar op klik komt het onderste paneel eruit geschoven.Klik ik er weer op gaat hij weer weg ,klinkt seksistisch maar is de naakte waarheid
Citaat van: Wanda op 2010/05/25, 23:23:31Als U rechtsonder kijkt ziet u een klein wit tapje als ik daar op klik komt het onderste paneel eruit geschoven.Klik ik er weer op gaat hij weer weg ,klinkt seksistisch maar is de naakte waarheid Ik zag en/of zocht er helemaal helemaal niets achter Wanda, in tegenstelling tot onze kleine meid uit Arnhem e.o. die er de meest vunzige gedachtes op na hield
Tsja Stamkroeg perikelen. 8)
Citaat van: heir4c op 2010/05/23, 19:38:481-Roteer Kubus>Algemeen. Onderaan 'Zoom' schuivertje naar rechts zetten.2-Cube Reflection and Deformation/(tabblad) Deformation. Naast Sphere op de + klikken en dan Aspect ratio kan je naar believen verzetten. Test maar eens verschillende instellingen. Bedankt,Ik heb dat nu op 0,5 staan en ik heb ook ineens de boven- en onderkant van de bol kunnen vinden (had dat alleen bij kubus staan, vandaar)
1-Roteer Kubus>Algemeen. Onderaan 'Zoom' schuivertje naar rechts zetten.2-Cube Reflection and Deformation/(tabblad) Deformation. Naast Sphere op de + klikken en dan Aspect ratio kan je naar believen verzetten. Test maar eens verschillende instellingen.
Citaat van: elendil op 2010/05/26, 00:44:44Citaat van: Wanda op 2010/05/25, 23:23:31Als U rechtsonder kijkt ziet u een klein wit tapje als ik daar op klik komt het onderste paneel eruit geschoven.Klik ik er weer op gaat hij weer weg ,klinkt seksistisch maar is de naakte waarheid Ik zag en/of zocht er helemaal helemaal niets achter Wanda, in tegenstelling tot onze kleine meid uit Arnhem e.o. die er de meest vunzige gedachtes op na hield Tsja Stamkroeg perikelen. 8)
Ik moet enkel nog vinden hoe je die "reflexielijn" eruit krijg (midden in de achtergrond (hemelkoepel)) Zeker met een achtergrond is dat niet mooi.
Citaat van: Wanda op 2010/05/26, 10:58:28Citaat van: elendil op 2010/05/26, 00:44:44Citaat van: Wanda op 2010/05/25, 23:23:31Als U rechtsonder kijkt ziet u een klein wit tapje als ik daar op klik komt het onderste paneel eruit geschoven.Klik ik er weer op gaat hij weer weg ,klinkt seksistisch maar is de naakte waarheid Ik zag en/of zocht er helemaal helemaal niets achter Wanda, in tegenstelling tot onze kleine meid uit Arnhem e.o. die er de meest vunzige gedachtes op na hield Tsja Stamkroeg perikelen. 8)
Citaat van: heir4c op 2010/05/26, 19:02:59Ik moet enkel nog vinden hoe je die "reflexielijn" eruit krijg (midden in de achtergrond (hemelkoepel)) Zeker met een achtergrond is dat niet mooi.Ga bij de cube reflection and deformation naar het tabblad "reflectie" en vink bovenaan uit "enabled"
dat ziet er mooi uit , voor dat ik dit voor elkaar krijg ben ik een paar maanden verder
@Bloom, best mooi, met die 3D-vensters, maar zoek ook eens uit hoe je de bovenkant van de "kubus" aankleedt... Tip: ze noemen dat "Caps". Je kan ook de transparantie instellen en dan wordt het nog net iets meer gelikt.