ook hier is de Proline 2 aangekomen, en ben er tot nu toe erg tevreden mee.
het is duidelijk een nieuwere dan uit de review van de eerdere 9.7", hoewel hij wel bleading heeft, heeft hij het niet enorm veel, de Youtube apps e.d. zijn gewoon de tablet versies en het aanraakscherm reageerd vrij goed.
hij mist wel af en toe een aanraking maar niet zoals in de review staat het meeste, echt af en toe.
wat ik vooral handig vind is dat er een Ethernet functie in zit, ik weet niet welke adapter(s) je kan gebruiken, maar voor mij is ethernet op de tablet wel handig.
overigens, de site van kruidvat staat "16GB opslag (uitbreidbaar tot 32GB met Micro SD)", uitbreiden met 32GB wil ook, ik het er een 32GB Kingston MicroSD kaartje in geprikt en die werkt gewoon.
*heeft er ondertussen ook nog een 32GB USB stikje aan hangen*
WiFi wil bij mij niet werken, maar ik moet er wel bij zeggen, ik heb Ziggo, en een Ubee, en ik denk dat het probleem in die Ubee zit.
ik neem hem morgen denk ik mee naar werk, en als het goed is kan ik dan proberen of WiFi daar wel werkt, wat ik wel verwacht, en zo ja licht het aan die Ubee (die volgens Ziggo normaal werkt, maar een bereik heeft wat minder is dan bluetooth...)
ik denk dat ik het mapje/keyboard er ook bij ga nemen, want dat is wel handig, ook i.v.m. bescherming van de tablet.