Vergeet niet, dat de "anderen" een bedrijf hebben opgebouwd en rijk zijn geworden van hun product.
Mark is met Ubuntu begonnen, toen hij al rijk was, voor hem zijn het vaak principes, zoals opensource en openstandaarden.
Een geldwolf spreek mij niet aan, iemand met principes wel.
Daarbij is (voor zover ik weet) Ubuntu het enige democratische OS, wanneer je iets wilt, verzamel je mensen en dan kan bijna alles.
Via launchpad kan je een hoop invloed uitoefenen.
Nog zo iets Launchpad ,vind dat knudde ja ja zal wel protesten horen straks.
Meer als de helft van de gebruikers hier kent het niet en heeft daar ook geen account ,dan komt het nog daarbij dat alles in het Engels is.
Heb nog nooit in mijn leven zoveel het Google vertaal programma gebruikt zins ik daar een account heb en nog heb ik daar dikwijls fouten gemaakt.
Heb zelfs al een keer eraan gedacht dat hele spul (account) daar op te zeggen met de gedachte laat maar waaien dat spul ,ze bekijken het maar.
Goed de moderne jeugd en mensen hebben Engels gehad op school (ik Nederlands en Frans) dus voor mijn generatie is dat alles in het Engels knudde.
Zelfs MS heeft bv een Nederlandse helpdisk of ze ook echt helpen weet ik niet maar je kunt er toch in je moerstaal terecht.
Ach en zo zijn er nog meer voorbeelden ,zal maar stoppen tis alleen maar als je niet gedreven bent in het Engels je dan redelijk voor blog staat.