Laatste update van OpenELEC erop gezet en ik had de SD geformatteerd maar desondanks na het plaatsen van een nieuwe versie op mijn SD kaart, staan alle instellingen zoals ik ze had met wel de laatste versie.
Die versie ondersteund betere streaming van onder andere Redbull tv die nu wel afspeelt.
Tevens start het sneller op dan de versie die ik er voor had maar dat was 1 van de eerste versies.
Er zit nu ook een programma bij om Wifi in te stellen en dat miste ik voorheen. OpenELEC heeft nu een instel menu waarmee je het kunt regelen.
Nou ga ik een USB wifi stick zoeken die ondersteund word.
Voordeel is dan dat ik hem overal in mijn huis kan gebruiken. Een ander voordeel is, is dat ik dan geen netwerk nodig heb om met mijn telefoon mijn pi te bedienen.
Kan ik films vanaf een USB stick afspelen en met mijn telefoon bedienen.
Tevens de software nu zo ingesteld dat hij automatisch update als er een nieuwe versie is. Dan loop ik niet meer zo ver achter met de software.

Mooie case Dakey.
Ik heb een goedkoop dingetje via modpi. Wilde een zwarte hebben en moest degelijk zijn en goedkoop. Komt achter mijn tv te hangen dus ik zie hem niet meer zo vaak maar ik wil hem ook mee kunnen nemen en dan moet die tegen een stootje kunnen in mijn tas.
Heb wat nieuwe foto's van mijn case gemaakt.